Wingspan nieuwtjes afgelopen week: Nesting Box!
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: Wingspan nieuwtjes afgelopen week: Nesting Box!
De second print is 5.000 dozen zag ik aan mijn nummer op de doos die vandaag is binnen gekomen.
Labels:
- Edwin84
- Elfenkoning
Ik vind het meer zorgelijk dat er hier op het forum meer over een lege doos wordt gepraat dan over nieuwe spellen die uitkomen.
- WTULTC
- Elfenkoning
Het hoort wel bij spellen. Ooit heb ik het draadje over foamboard inlays maken geopend. Check daar het aantal pagina's eens. In jou optiek/visie zou dat dan ook niet over spellen gaan.
Spelaccessoires horen in mijn optiek gewoon bij spellen. Toevallig kun je Wingspan leuk up-graden. Ook met spul van Etsy en als je daar plezier in hebt dan doe je dat toch? Ik zie het probleem niet zo... Bij een aantal andere spellen kun je dat bijv ook doen. Bijv. Scythe, Everdell, Terraforming Mars etc... Alleen omdat hier op het forum toevallig een paar grote Wingspanfans zitten valt het je wellicht nu meer op.
Spelaccessoires horen in mijn optiek gewoon bij spellen. Toevallig kun je Wingspan leuk up-graden. Ook met spul van Etsy en als je daar plezier in hebt dan doe je dat toch? Ik zie het probleem niet zo... Bij een aantal andere spellen kun je dat bijv ook doen. Bijv. Scythe, Everdell, Terraforming Mars etc... Alleen omdat hier op het forum toevallig een paar grote Wingspanfans zitten valt het je wellicht nu meer op.
- Edwin84
- Elfenkoning
Dit hoort zeker hier op het forum en heeft uiteraard met spellen te maken.
Ik vind het alleen opvallend dat er meer gepraat wordt over een lege doos dan daadwerkelijk over spellen.
Ik vind het alleen opvallend dat er meer gepraat wordt over een lege doos dan daadwerkelijk over spellen.
- roubosga
- El Capitan
Ik vind zo’n grote doos ontzettend veel toevoegen.Edwin84 schreef: Dit hoort zeker hier op het forum en heeft uiteraard met spellen te maken.
Nu loop ik naar de tafel met 4 dozen, en voordat ik dan alles heb klaargezet, of nog erger alles weer heb ingepakt na afloop voegt dat een aanmerkelijke tijd toe aan de speelduur.
- Pura Vida
- Kardinaal
Helemaal met je eens. Ik heb die doos in huis, gevuld en wel met heerlijk spelmateriaal en het opzetten van een spelletje Wingspan gaat nu nóg sneller. En het is een groot plezier om dat kunstwerk uit de kast te pakken, maar dat is een kwestie van smaak die de een wel 70 euro waard is en de ander wat minder. Echter dit alles was het punt van Edwin niet. Hij heeft mijns inziens gelijk, maar dat komt niet omdat er teveel over die doos gekletst wordt, maar vooral omdat er in zijn ogen te weinig over spelletjes wordt gepraat. Dat mijns inziens terechte punt kunnen we alleen zelf oplossen door vooral vaak iets te melden over eigen spelbelevingen. Dat kan in de bekende draadjes die er al voor zijn, maar je kunt in 'bordspellen' of in 'spellencafé' of ergens anders natuurlijk ook zelf iets starten met zijn allen. Edwin doet daarin zeer zijn best, vind ik, en ikzelf volgens mij ook. Maar dat terzijde.roubosga schreef:Ik vind zo’n grote doos ontzettend veel toevoegen.Edwin84 schreef: Dit hoort zeker hier op het forum en heeft uiteraard met spellen te maken.
Nu loop ik naar de tafel met 4 dozen, en voordat ik dan alles heb klaargezet, of nog erger alles weer heb ingepakt na afloop voegt dat een aanmerkelijke tijd toe aan de speelduur.
- De Spellenreporter
- Condottiërre
- Contacteer:
Re: Wingspan Nesting Box
Ik krijg bij de checkout dit bericht:WTULTC schreef: Via google zoeken op Matagot Nesting Box. Dan krijg je gelijk de goede link. Via de webshop van Matagot zelf zoeken gaat volgens mij een beetje lastig of anders deze link:
https://matagot-friends.com/france/en/s ... 80467.html
Die van mij is vandaag binnen gekomen. Ik heb hem precies een week geleden besteld, dus dat is vind ik redelijk snel.
Unfortunately, there are no carriers available for your delivery address.
- WTULTC
- Elfenkoning
Re: Wingspan Nesting Box
Uhm.... Zou het kunnen dat de second print dan ook al weer op is?
Ik weet niet of Matagot de 5.000 boxen alleen heeft gekregen of dat deze over meerdere uitgevers zijn verdeeld. Het kan goed zijn dat de boxen nu al weer uitverkocht zijn.
Toen ik de box bestelde was dat ook op de eerste dag dat dit bij Matagot kon.
Ik weet niet of Matagot de 5.000 boxen alleen heeft gekregen of dat deze over meerdere uitgevers zijn verdeeld. Het kan goed zijn dat de boxen nu al weer uitverkocht zijn.
Toen ik de box bestelde was dat ook op de eerste dag dat dit bij Matagot kon.
-
Joel22
- Stamhoofd
https://matagot-friends.com/france/en/s ... x-int.htmlSuSuQie schreef: Dat is geen prijsverschil. Dat is betaal de helft nu en de andere helft in de winkel.
Weet iemand of de Nesting Box echt maar 35 is in Frankrijk? De site gaf eerst een soort half/half constructie aan. Nu zie ik gewoon de helft van de prijs https://matagot-friends.com/france/en/s ... x-int.html . Eh ja ik ben in Frankrijk
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Als je Frans als taal kiest, staat er hoe het werkt. Dus helaas, het is toch echt €70 in totaal!Joel22 schreef:https://matagot-friends.com/france/en/s ... x-int.htmlSuSuQie schreef: Dat is geen prijsverschil. Dat is betaal de helft nu en de andere helft in de winkel.
Weet iemand of de Nesting Box echt maar 35 is in Frankrijk? De site gaf eerst een soort half/half constructie aan. Nu zie ik gewoon de helft van de prijs https://matagot-friends.com/france/en/s ... x-int.html . Eh ja ik ben in Frankrijk

-
Joel22
- Stamhoofd
Ah oke bedankt!Sunnyfield schreef:Als je Frans als taal kiest, staat er hoe het werkt. Dus helaas, het is toch echt €70 in totaal!Joel22 schreef:https://matagot-friends.com/france/en/s ... x-int.htmlSuSuQie schreef: Dat is geen prijsverschil. Dat is betaal de helft nu en de andere helft in de winkel.