Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een paar nieuwtjes van Stonemaier Games afgelopen week + een mogelijke spoiler voor de komende uitbreiding van Wingspan...
Ze hebben puzzels van Wingspan laten maken. Klik op het plaatje.
Aangezien 999 ook puzzels uitgeeft, ga ik er zomaar vanuit dat ze deze ook oppikken?
Op BGG wordt een video still gedeeld waarop de Big Box te zien is. Daar kun je uit afleiden dat de volgende Wingspan uitbreiding Afrikaanse vogels gaat bevatten. Zou het?
Tot slot kun je uit een foto van de Big Box afleiden dat er spelersmateriaal komt voor een zesde speler.
Klik weer op de foto voor meer info op de site van SM. Deze "Nesting Box" is intussen in productie. Net als de derde uitbreiding trouwens. Hopelijk komt 999 ook snel met nieuws.
Bijlagen
Laatst gewijzigd door Pura Vida op wo 03 aug 2022, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou mooi zijn, maar hoe zie jij op de 2e foto dat het om Afrika gaat? Overigens had ik zelf gehoopt dat Zuid-Amerika eerst aan de beurt zou zijn omdat in de Amazone de meest kleurrijke vogels van de wereld leven.
Wingspan vind ik perfect voor twee, nog wel te doen met drie en een no go voor vier en verder.
Het blijft immers vooral een multiplayer solitaire. Een goeie, dat dan weer wel.
WTULTC schreef:
Dat zou mooi zijn, maar hoe zie jij op de 2e foto dat het om Afrika gaat?
Je ziet een struisvogel...
De struisvogel zit toch al in Oceanië of ben ik in de war met de Emoe?
@ extra speler... Met 6 spelers lijkt mij niet leuk. Met 4 wil ik het alleen met gevorderde spelers spelen die hun zetten al vooruit plannen. Met 5 is een no go.
Het vakje zou ook voor iets anders kunnen zijn. Denk bijv. aan extra spelmateriaal voor de automa/razzia.
Wij gebruiken namelijk een ander kleur blokjes om links van de eindronde doelen te leggen zodat je meteen kunt zien waarmee de automa begint. Ik mis daar nu eigenlijk spelmateriaal voor stel je zou met 5 spelers tegen de automa spelen.
Ik hoop dat de big box ook naar nederland komt. Een lege doos uit de VS over laten komen uit de stonemaier games webshop lijkt me niet zo duurzaam. Zijn er plannen vanuit 999 games om een stapel van die big boxen naar Nederland te halen?
Met 6 spelers hebben we 2 actieve spelers tegenover elkaar geloof ik. of je dan niet beter af bent met 2 potjes van 3 spelers is nog even te bezien.
Eis-T schreef:
Ik hoop dat de big box ook naar nederland komt. Een lege doos uit de VS over laten komen uit de stonemaier games webshop lijkt me niet zo duurzaam. Zijn er plannen vanuit 999 games om een stapel van die big boxen naar Nederland te halen?
Met 6 spelers hebben we 2 actieve spelers tegenover elkaar geloof ik. of je dan niet beter af bent met 2 potjes van 3 spelers is nog even te bezien.
Stonemaier heeft sinds enkele maanden ook een Europese shop.
Nog meer nieuws. De cover van de Wingspan big box lijkt vrijgegeven.
Twee dingen die mij opvallen: hij is nog groter dan de Legendary Box van Scythe. En ze kiezen dus niet voor de iconische zwaluwstaartkoningstiran op de voorkant. Vooral dat laatste vind ik zelf wat jammer. Meer informatie op de website van Stonemaier Games.
Pura Vida schreef:
Nog meer nieuws. De cover van de Wingspan big box lijkt vrijgegeven.
Twee dingen die mij opvallen: hij is nog groter dan de Legendary Box van Scythe. En ze kiezen dus niet voor de iconische zwaluwstaartkoningstiran op de voorkant. Vooral dat laatste vind ik zelf wat jammer. Meer informatie op de website van Stonemaier Games.
Ben vooral benieuwd of 999 games hem ook uitgaat geven (ivm) verzendkosten.
Joel22 schreef:
Als dat al gaat gebeuren, dan hoop ik maar dat ze het mooie en rustige ontwerp niet gaan verpesten met een detonerende rode rand en reclame voor andere spellen...
Joel22 schreef:
Als dat al gaat gebeuren, dan hoop ik maar dat ze het mooie en rustige ontwerp niet gaan verpesten met een detonerende rode rand en reclame voor andere spellen...
Eens, dat doen ze maar op dozen van de andere spellen. Al is die lange rode lijn altijd al vreselijk geweest. Je vraagt je langzaam maar zeker af wie ooit de vormging van die lange rode lijn heeft bedacht en dat het ook nog goed is gekeurd door het management daar.
Volgens mij zijn er weinig spellenliefhebbers die blij worden van de rode lijn op de doos.
Ik ken ze in iedergeval niet.
On-topic. Ik twijfel sterk om deze te kopen, want het is toch best aan de prijs en voor die prijs kun je natuurlijk ook andere leuke spellen kopen. Zo heb ik ook getwijfeld over de gestippelde eieren en deze niet gekocht.
Kan even niet voor de geest halen waar ik het gelezen heb, maar 999 heeft al aangegeven dat ze de Nesting Box NIET zullen uitgeven. De uitbreiding Azië wel.