El grande Big Box

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

dirk
Elfenkoning
Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: El grande Big Box

Bericht door dirk »

peenhawwer schreef:Ben geen fan van big boxes.
Ten eerste omdat meestal de uitbreidingen toch niet benut indien men al zoveel verschillende spellen in de kast.
Ten tweede omdat het zoveel ruimte inneemt in de kast.
En ten derde omdat dit de prijs opdrijft tot bedragen rond de 60 euro voor dingen die men waarschijnlijk toch niet gebruikt.

Bij el grande vond ik echter argument 3 minder van tel gezien ik die heb kunnen kopen aan 44,75 euro en het goedkopere basisspel er toch niet meer is. Met probleem 2 lig ik momenteel wel te worstelen, m'n kast is vol :D
Gewoon een nieuwe kast kopen, probleem gaat zich anders blijven stellen :lol: :lol:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!

Labels:
sneekaais
Meeple

Re: El grande Big Box

Bericht door sneekaais »

dirk schreef:
peenhawwer schreef:Ben geen fan van big boxes.
Ten eerste omdat meestal de uitbreidingen toch niet benut indien men al zoveel verschillende spellen in de kast.
Ten tweede omdat het zoveel ruimte inneemt in de kast.
En ten derde omdat dit de prijs opdrijft tot bedragen rond de 60 euro voor dingen die men waarschijnlijk toch niet gebruikt.

Bij el grande vond ik echter argument 3 minder van tel gezien ik die heb kunnen kopen aan 44,75 euro en het goedkopere basisspel er toch niet meer is. Met probleem 2 lig ik momenteel wel te worstelen, m'n kast is vol :D
Gewoon een nieuwe kast kopen, probleem gaat zich anders blijven stellen :lol: :lol:
En over een jaar een nieuw huis, omdat al zijn kasten er niet in passen...