Gewoon een nieuwe kast kopen, probleem gaat zich anders blijven stellenpeenhawwer schreef:Ben geen fan van big boxes.
Ten eerste omdat meestal de uitbreidingen toch niet benut indien men al zoveel verschillende spellen in de kast.
Ten tweede omdat het zoveel ruimte inneemt in de kast.
En ten derde omdat dit de prijs opdrijft tot bedragen rond de 60 euro voor dingen die men waarschijnlijk toch niet gebruikt.
Bij el grande vond ik echter argument 3 minder van tel gezien ik die heb kunnen kopen aan 44,75 euro en het goedkopere basisspel er toch niet meer is. Met probleem 2 lig ik momenteel wel te worstelen, m'n kast is vol
El grande Big Box
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: El grande Big Box
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
Labels:
-
sneekaais
- Meeple
Re: El grande Big Box
En over een jaar een nieuw huis, omdat al zijn kasten er niet in passen...dirk schreef:Gewoon een nieuwe kast kopen, probleem gaat zich anders blijven stellenpeenhawwer schreef:Ben geen fan van big boxes.
Ten eerste omdat meestal de uitbreidingen toch niet benut indien men al zoveel verschillende spellen in de kast.
Ten tweede omdat het zoveel ruimte inneemt in de kast.
En ten derde omdat dit de prijs opdrijft tot bedragen rond de 60 euro voor dingen die men waarschijnlijk toch niet gebruikt.
Bij el grande vond ik echter argument 3 minder van tel gezien ik die heb kunnen kopen aan 44,75 euro en het goedkopere basisspel er toch niet meer is. Met probleem 2 lig ik momenteel wel te worstelen, m'n kast is vol![]()