Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
sjnoebel schreef:Is er al bij iemand bekend of en wanneer Pandemie weer te verkrijgen is?
Zo is ook Jambo nergens meer te krijgen, helaas.
De verkrijgbaarheid van Jambo is zéér goed, evenals van de uitbreidingen. Overal verkrijgbaar
Van Pandemie meldt de Nederlandse reprint zich zéér binnenkort.
sorry voor de dubbelpost maar inmiddels weet ik dat er in de eerste week van November de nieuwe druk verwacht wordt bij de uitgever. Ik heb mijn kopie, samen met nog wat andere games al inmiddels besteld.
Weet iemand wanneer eindelijk de Nederlandse versie van de nieuwe versie van Pandemie wordt uitgebracht? Ik zie namelijk op bbg dat die nog steeds niet uitgebracht is.
Ze hebben ook een .nl site, misschien best even nakijken, de prijzen kunnen nogal veel schelen gezien ze met een andere verdeler werken. Meestal zijn de spellen daar goedkoper, maar de verzendingskosten zijn vele malen hoger dan op hun belgische site, ook naar Nederland. Vraag me niet waarom, maar het is zo...
Thx, mail is onderweg naar een andere spellenleverancier waar ik via de spellenclub korting kan krijgen. Op hun site staan namelijk 2 versies, maar wordt wel dezelfde foto van het spel gebruikt.