Nieuwe versie Pandemie?

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bartjes!
Uitgever

Re: Nieuwe versie Pandemie?

Bericht door Bartjes! »

sjnoebel schreef:Is er al bij iemand bekend of en wanneer Pandemie weer te verkrijgen is?

Zo is ook Jambo nergens meer te krijgen, helaas.
De verkrijgbaarheid van Jambo is zéér goed, evenals van de uitbreidingen. Overal verkrijgbaar :wink:
Van Pandemie meldt de Nederlandse reprint zich zéér binnenkort.

Labels:
sjnoebel
Joker

Bericht door sjnoebel »

ja ik heb niet goed gezocht wat jambo betreft! ik zag het nu ook het zit in een nieuwe doos.

Dan ben ik eens benieuwd wanneer Pandemie uit gaat komen, ik hoop nog voor sinterklaas.
sjnoebel
Joker

Bericht door sjnoebel »

sorry voor de dubbelpost maar inmiddels weet ik dat er in de eerste week van November de nieuwe druk verwacht wordt bij de uitgever. Ik heb mijn kopie, samen met nog wat andere games al inmiddels besteld.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Even een upje...

Weet iemand wanneer eindelijk de Nederlandse versie van de nieuwe versie van Pandemie wordt uitgebracht? Ik zie namelijk op bbg dat die nog steeds niet uitgebracht is.
Afbeelding
akmarten
Rooster Booster

Bericht door akmarten »

Mijn vaste spellenwinkel heeft hem al in huis.
Hier heb je de link: http://www.spelgezel.be/spel-review/Pan ... ftijd=alle

Ze hebben ook een .nl site, misschien best even nakijken, de prijzen kunnen nogal veel schelen gezien ze met een andere verdeler werken. Meestal zijn de spellen daar goedkoper, maar de verzendingskosten zijn vele malen hoger dan op hun belgische site, ook naar Nederland. Vraag me niet waarom, maar het is zo...
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Thx, mail is onderweg naar een andere spellenleverancier waar ik via de spellenclub korting kan krijgen. Op hun site staan namelijk 2 versies, maar wordt wel dezelfde foto van het spel gebruikt.
Afbeelding