Hallo
Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?
Groet Nienke
Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Nienke Alberts
- Sojaboon
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?
Op zich wel, op voorwaarde dat de achterzijde van de kaarten helemaal hetzelfde is. Geen idee of dit zo is.Nienke Alberts schreef:Hallo
Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?
Groet Nienke
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om ook de uitbreidingen in het Nederlands te kopen. Zeker als je al eens met andere mensen speelt. Ik merk dat bij ons in de club de meeste spelers geen probleem hebben met anderstalige spellen, maar dat geldt niet voor iedereen.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?
Klopt, daarbij is NL hier niet heel veel duurder denk ik dan Duits of Engels toch?Bart schreef:Op zich wel, op voorwaarde dat de achterzijde van de kaarten helemaal hetzelfde is. Geen idee of dit zo is.Nienke Alberts schreef:Hallo
Groet Nienke
Persoonlijk zou ik er voor kiezen om ook de uitbreidingen in het Nederlands te kopen. Zeker als je al eens met andere mensen speelt. Ik merk dat bij ons in de club de meeste spelers geen probleem hebben met anderstalige spellen, maar dat geldt niet voor iedereen.