Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Nienke Alberts
Sojaboon

Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?

Bericht door Nienke Alberts »

Hallo

Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?

Groet Nienke

Labels:
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?

Bericht door Bart »

Nienke Alberts schreef:Hallo

Ik heb het Nederlandse basisspel van Vorsten van Catan en vraag me af of dit te spelen is met Engelse of Duitse uitbreidingen? Of kan ik die ook het beste in het Nederlands kopen?

Groet Nienke
Op zich wel, op voorwaarde dat de achterzijde van de kaarten helemaal hetzelfde is. Geen idee of dit zo is.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om ook de uitbreidingen in het Nederlands te kopen. Zeker als je al eens met andere mensen speelt. Ik merk dat bij ons in de club de meeste spelers geen probleem hebben met anderstalige spellen, maar dat geldt niet voor iedereen.
Afbeelding
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Engelse uitbreidingen met het Nederlandse basisspel?

Bericht door maxitaxi777 »

Bart schreef:
Nienke Alberts schreef:Hallo

Groet Nienke
Op zich wel, op voorwaarde dat de achterzijde van de kaarten helemaal hetzelfde is. Geen idee of dit zo is.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om ook de uitbreidingen in het Nederlands te kopen. Zeker als je al eens met andere mensen speelt. Ik merk dat bij ons in de club de meeste spelers geen probleem hebben met anderstalige spellen, maar dat geldt niet voor iedereen.
Klopt, daarbij is NL hier niet heel veel duurder denk ik dan Duits of Engels toch?