Erg leuk spel, al had ik met een score van -53 tegen 25 verloren
Ik had me in de eerste ronde nogal vergist met mijn weddenschap kaarten. Kreeg er gelijk 7 dus ik denk die ga ik eens neer leggen. Maar het spel was al uit voordat ik er erg in had
Wel leuk spel om te doen. Alleen heeft het afleggen niet heel veel nut omdat je eigenlijk nooit een kaart zal afleggen die je zelf nog ooit kan gebruiken of die de tegenstander kan gebruiken. Maar goed, de kaart moet ergens heen niet waar?
Het spel deed me overigens wel heel erg denken aan ballonrace door dat "op volgorde leggen". Maar ik denk wel dat ballonrace iets boeiender is (het is wel een heeeeele tijd geleden dat ik ballonrace heb gedaan, dus kan me vergissen), aangezien je in ballonrace nog net iets meer "variatie" hebt dan kaartjes op volgorde leggen.
Tuurlijk moet je hier bij lost cities goed nadenken of je een expeditie wel of niet zal starten en welke kaarten je nog net wel kan spelen en welke net niet, maar ik denk dat ballonrace dan toch iets meer variatie biedt + de mogelijkheid om de tegenstander eens lekker dwars te bomen.