Terraforming Mars Prelude 2 aangekondigd
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Pura Vida
- Kardinaal
Terraforming Mars Prelude 2 aangekondigd
Ik heb alleen maar een plaatje dat online door de Fryx broers gedeeld wordt: ze komen met een tweede kleine doosje Prelude kaarten voor Terraforming Mars. Binnenkort op Kickstarter kennelijk, zoals alles van Fryx via Kickstarter schijnt te moeten gaan. Behalve preludekaarten, waarvan sommige met een zogeheten "ongoing effect", zullen er ook nieuwe corporaties en projectkaarten in het doosje zitten. Ik neem aan dat Intrafin wel weer een Nederlandse versie gaat verzorgen. I'm in. 
Labels:
-
MADG0BLIN
- Stamhoofd
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Terraforming Mars Prelude 2 aangekondigd
Zag hem ook net langskomen. Ben benieuwd. Alleen bijzondere keus om het weer via Kickstarter te doen. Je zou zeggen dat ze inmiddels zo groot zijn dat het ook prima via retail zou kunnen gaan toch?

-
Pura Vida
- Kardinaal
Lijkt me ook ja. Zo'n mini doosje met kaarten gaat als zoete broodjes over de toonbank.MADG0BLIN schreef: Zag hem ook net langskomen. Ben benieuwd. Alleen bijzondere keus om het weer via Kickstarter te doen. Je zou zeggen dat ze inmiddels zo groot zijn dat het ook prima via retail zou kunnen gaan toch?
Edit: ik wacht sowieso op de NL versie van Intrafin. Voor andere uitbreidingen op TM/Ares was die uiteindelijk sneller in huis dan de oorspronkelijke KS was gewest.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Eens. Mogelijk willen ze het in die KS combineren met andere TM-producten, bijv. om spijtoptanten aan boord te halen.MADG0BLIN schreef: Zag hem ook net langskomen. Ben benieuwd. Alleen bijzondere keus om het weer via Kickstarter te doen. Je zou zeggen dat ze inmiddels zo groot zijn dat het ook prima via retail zou kunnen gaan toch?