Terraforming Mars Prelude 2 aangekondigd

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Pura Vida
Kardinaal

Terraforming Mars Prelude 2 aangekondigd

Bericht door Pura Vida »

Ik heb alleen maar een plaatje dat online door de Fryx broers gedeeld wordt: ze komen met een tweede kleine doosje Prelude kaarten voor Terraforming Mars. Binnenkort op Kickstarter kennelijk, zoals alles van Fryx via Kickstarter schijnt te moeten gaan. Behalve preludekaarten, waarvan sommige met een zogeheten "ongoing effect", zullen er ook nieuwe corporaties en projectkaarten in het doosje zitten. Ik neem aan dat Intrafin wel weer een Nederlandse versie gaat verzorgen. I'm in. Afbeelding
Bijlagen
pic7501585.png
Afbeelding

Labels:
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Terraforming Mars Prelude 2 aangekondigd

Bericht door MADG0BLIN »

Zag hem ook net langskomen. Ben benieuwd. Alleen bijzondere keus om het weer via Kickstarter te doen. Je zou zeggen dat ze inmiddels zo groot zijn dat het ook prima via retail zou kunnen gaan toch?
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

MADG0BLIN schreef: Zag hem ook net langskomen. Ben benieuwd. Alleen bijzondere keus om het weer via Kickstarter te doen. Je zou zeggen dat ze inmiddels zo groot zijn dat het ook prima via retail zou kunnen gaan toch?
Lijkt me ook ja. Zo'n mini doosje met kaarten gaat als zoete broodjes over de toonbank.
Edit: ik wacht sowieso op de NL versie van Intrafin. Voor andere uitbreidingen op TM/Ares was die uiteindelijk sneller in huis dan de oorspronkelijke KS was gewest.
Afbeelding
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

MADG0BLIN schreef: Zag hem ook net langskomen. Ben benieuwd. Alleen bijzondere keus om het weer via Kickstarter te doen. Je zou zeggen dat ze inmiddels zo groot zijn dat het ook prima via retail zou kunnen gaan toch?
Eens. Mogelijk willen ze het in die KS combineren met andere TM-producten, bijv. om spijtoptanten aan boord te halen.