Spiel 2021 - spelerslijstjes

Hier vind je alle informatie over de grootste spellenbeurs ter wereld.

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Aras
Geheim Genootschap

Re: Spiel 2021 - spelerslijstjes

Bericht door Aras »

[/quote]
@Aras: van Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie[/quote]

Ik heb toch liever de Engelse uitvoering.
Afbeelding

Labels:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

The Iced One schreef: Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie
Hebben de Goblins al iets bevestigd? Tot nu toe heb ik alleen de 'most likely' post van Feuerland gezien. Dat zegt eigenlijk nog niets.
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio

Bericht door The Iced One »

Erwin schreef:
The Iced One schreef: Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie
Hebben de Goblins al iets bevestigd? Tot nu toe heb ik alleen de 'most likely' post van Feuerland gezien. Dat zegt eigenlijk nog niets.
Neuh, vandaar 'naar verluidt' :P
Maar ik ga ervanuit dat Feuerland zo'n nieuws niet post als daar al niet veel zekerheid rond is want anders lopen ze het risico dat mensen zoals ik nu de Engelse versie niet kopen om te wachten op een NL-versie die er misschien nooit gaat komen.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk, gelukkig mag ik op het internet zeggen wat ik wil, ook als het niet waar blijkt te zijn :D
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

The Iced One schreef:
Erwin schreef:
Neuh, vandaar 'naar verluidt' :P
Maar ik ga ervanuit dat Feuerland zo'n nieuws niet post als daar al niet veel zekerheid rond is want anders lopen ze het risico dat mensen zoals ik nu de Engelse versie niet kopen om te wachten op een NL-versie die er misschien nooit gaat komen.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk, gelukkig mag ik op het internet zeggen wat ik wil, ook als het niet waar blijkt te zijn :D
De laatste zin wekt de indruk dat jij je aangesproken voelt. Dat was niet mijn bedoeling. Was alleen benieuwd of iemand al iets meer wist.

‘Most likely’ ruikt naar ‘we zijn in onderhandeling’. In zo’n stadium kan een licentieverstrekker er belang bij hebben om de druk wat op te voeren.
The Iced One
Critico

Erwin schreef: De laatste zin wekt de indruk dat jij je aangesproken voelt. Dat was niet mijn bedoeling. Was alleen benieuwd of iemand al iets meer wist.
Een beetje :wink:
Misschien moet ik White Goblin Games gewoon eens contacteren en het op de man af vragen :think:
Ik zou de terughoudendheid wel begrijpen, het lijkt me een hele vertaalklus van een heavy spel dat zich nog niet bewezen heeft...
Back on-topic: wij willen meer lijstjes! Liefst met wat duiding :angel:
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Erwin schreef: ‘Most likely’ ruikt naar ‘we zijn in onderhandeling’. In zo’n stadium kan een licentieverstrekker er belang bij hebben om de druk wat op te voeren.
Even nagevraagd bij wat contacten die ik heb: er wordt inderdaad hard gewerkt om dit project rond te krijgen, maar de deadline ligt zeer kortbij.
Of het spel een Nederlandstalige editie krijgt en wanneer die er komt, is dus nog onzeker. Maar de intentie is er om het spel uit te geven bij WGG.
Meer info volgt.
Bongo
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: #homoludens

Bericht door Bongo »

https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24

Mijn lijst (met commentaar Wim :wink: ).....
denk dat ik morgen Reload wat hoger op de prio zet.

Let niet te veel op de "like" spellen.... dat is meer bedoeld als geheugensteuntje dat ik de stand niet oversla en even 5 min kijk bij het spel.
Afbeelding
Geerius
Party Animal

Bericht door Geerius »

Bongo, behalve Tabannusi staan er nog wel meer spellen hoog op je lijst die al door iemand binnen EEMBC besteld zijn of al reeds in bezit zijn...

Ik ga niet naar Spiel, maar heb wel een lijstje bijgehouden van spellen die mijn interesse hebben.

Ik schaal de spellen anders in dan wat de categorieën weergeven binnen de tool.
Need: Al reeds besteld of anders vergaande interesse in.
Want: Interesse is zeker gewekt, maar nog beter bestuderen.
Like: Zijn de eerste snelle en tweede betere shifting doorgekomen.
Maybe: De spellen die de eerste snelle shifting zijn doorgekomen komen op deze lijst te staan. Vanuit hier gaan ze naar "Like" om eventueel verder te bestuderen of naar "Ignore" om alsnog uit de lijst te verdwijnen.

https://tabletoptogether.com/tool/share ... bcc8e&c=24
Afbeelding
Afbeelding
The Iced One
Critico

Bongo schreef: https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24

Bedankt voor de moeite, maar: zeker kijken, ff bekijken en ff testen noem ik geen nuttige commentaar' :lol:
SPELHAMELS BEERSE:

Bongo
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: #homoludens

Bericht door Bongo »

The Iced One schreef:
Bongo schreef: https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24

Bedankt voor de moeite, maar: zeker kijken, ff bekijken en ff testen noem ik geen nuttige commentaar' :lol:
Juist daarom dat ik t zei :D

Heb mijzelf gedeeltelijk aan de lijst kunnen houden... maar 2 mooie dagen in Essen gehad!
Met name de vrijdag met Monumental en Imperial Steam 2 mooie spellen goed kunnen testen!
Afbeelding
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Piet schreef:
Erwin schreef: ‘Most likely’ ruikt naar ‘we zijn in onderhandeling’. In zo’n stadium kan een licentieverstrekker er belang bij hebben om de druk wat op te voeren.
Even nagevraagd bij wat contacten die ik heb: er wordt inderdaad hard gewerkt om dit project rond te krijgen, maar de deadline ligt zeer kortbij.
Of het spel een Nederlandstalige editie krijgt en wanneer die er komt, is dus nog onzeker. Maar de intentie is er om het spel uit te geven bij WGG.
Meer info volgt.
Intussen kregen we bericht dat het nu zeker is dat Ark Nova verschijnt bij White Goblin. Goed nieuws voor mensen die het spel niet aangeschaft hebben op Spiel.
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn

Bericht door Bridget »

Piet, zet dit even ook in het draadje over het gerucht als je wil?
Everybody has the right to play...