[/quote]
@Aras: van Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie[/quote]
Ik heb toch liever de Engelse uitvoering.
Spiel 2021 - spelerslijstjes
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Aras
- Geheim Genootschap
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spiel 2021 - spelerslijstjes
Hebben de Goblins al iets bevestigd? Tot nu toe heb ik alleen de 'most likely' post van Feuerland gezien. Dat zegt eigenlijk nog niets.The Iced One schreef: Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie
-
The Iced One
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Neuh, vandaar 'naar verluidt'Erwin schreef:Hebben de Goblins al iets bevestigd? Tot nu toe heb ik alleen de 'most likely' post van Feuerland gezien. Dat zegt eigenlijk nog niets.The Iced One schreef: Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie
Maar ik ga ervanuit dat Feuerland zo'n nieuws niet post als daar al niet veel zekerheid rond is want anders lopen ze het risico dat mensen zoals ik nu de Engelse versie niet kopen om te wachten op een NL-versie die er misschien nooit gaat komen.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk, gelukkig mag ik op het internet zeggen wat ik wil, ook als het niet waar blijkt te zijn
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
meer info op onze website en Facebook [WIM]
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
De laatste zin wekt de indruk dat jij je aangesproken voelt. Dat was niet mijn bedoeling. Was alleen benieuwd of iemand al iets meer wist.The Iced One schreef:Neuh, vandaar 'naar verluidt'Erwin schreef:Hebben de Goblins al iets bevestigd? Tot nu toe heb ik alleen de 'most likely' post van Feuerland gezien. Dat zegt eigenlijk nog niets.The Iced One schreef: Ark Nova komt naar verluidt ook een NL-versie, ik heb ook interesse maar vanwege de hoeveelheid tekst wacht ik wel op de NL-versie![]()
Maar ik ga ervanuit dat Feuerland zo'n nieuws niet post als daar al niet veel zekerheid rond is want anders lopen ze het risico dat mensen zoals ik nu de Engelse versie niet kopen om te wachten op een NL-versie die er misschien nooit gaat komen.
Maar ik kan me vergissen natuurlijk, gelukkig mag ik op het internet zeggen wat ik wil, ook als het niet waar blijkt te zijn
‘Most likely’ ruikt naar ‘we zijn in onderhandeling’. In zo’n stadium kan een licentieverstrekker er belang bij hebben om de druk wat op te voeren.
-
The Iced One
- Critico
Een beetjeErwin schreef: De laatste zin wekt de indruk dat jij je aangesproken voelt. Dat was niet mijn bedoeling. Was alleen benieuwd of iemand al iets meer wist.
Misschien moet ik White Goblin Games gewoon eens contacteren en het op de man af vragen
Ik zou de terughoudendheid wel begrijpen, het lijkt me een hele vertaalklus van een heavy spel dat zich nog niet bewezen heeft...
Back on-topic: wij willen meer lijstjes! Liefst met wat duiding
SPELHAMELS BEERSE:
-
Piet
- Beheerder
Even nagevraagd bij wat contacten die ik heb: er wordt inderdaad hard gewerkt om dit project rond te krijgen, maar de deadline ligt zeer kortbij.Erwin schreef: ‘Most likely’ ruikt naar ‘we zijn in onderhandeling’. In zo’n stadium kan een licentieverstrekker er belang bij hebben om de druk wat op te voeren.
Of het spel een Nederlandstalige editie krijgt en wanneer die er komt, is dus nog onzeker. Maar de intentie is er om het spel uit te geven bij WGG.
Meer info volgt.
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24
Mijn lijst (met commentaar Wim
).....
denk dat ik morgen Reload wat hoger op de prio zet.
Let niet te veel op de "like" spellen.... dat is meer bedoeld als geheugensteuntje dat ik de stand niet oversla en even 5 min kijk bij het spel.
Mijn lijst (met commentaar Wim
denk dat ik morgen Reload wat hoger op de prio zet.
Let niet te veel op de "like" spellen.... dat is meer bedoeld als geheugensteuntje dat ik de stand niet oversla en even 5 min kijk bij het spel.
-
Geerius
- Party Animal
Bongo, behalve Tabannusi staan er nog wel meer spellen hoog op je lijst die al door iemand binnen EEMBC besteld zijn of al reeds in bezit zijn...Bongo schreef: https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24
Ik ga niet naar Spiel, maar heb wel een lijstje bijgehouden van spellen die mijn interesse hebben.
Ik schaal de spellen anders in dan wat de categorieën weergeven binnen de tool.
Need: Al reeds besteld of anders vergaande interesse in.
Want: Interesse is zeker gewekt, maar nog beter bestuderen.
Like: Zijn de eerste snelle en tweede betere shifting doorgekomen.
Maybe: De spellen die de eerste snelle shifting zijn doorgekomen komen op deze lijst te staan. Vanuit hier gaan ze naar "Like" om eventueel verder te bestuderen of naar "Ignore" om alsnog uit de lijst te verdwijnen.
https://tabletoptogether.com/tool/share ... bcc8e&c=24
-
The Iced One
- Critico
Bedankt voor de moeite, maar: zeker kijken, ff bekijken en ff testen noem ik geen nuttige commentaar'Bongo schreef: https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24
Mijn lijst (met commentaar Wim).....
SPELHAMELS BEERSE:
-
Bongo
- Condottiërre
- Persoonlijke Ondertitel: #homoludens
Juist daarom dat ik t zeiThe Iced One schreef:Bedankt voor de moeite, maar: zeker kijken, ff bekijken en ff testen noem ik geen nuttige commentaar'Bongo schreef: https://tabletoptogether.com/tool/share ... 55d7e&c=24
Mijn lijst (met commentaar Wim).....
Heb mijzelf gedeeltelijk aan de lijst kunnen houden... maar 2 mooie dagen in Essen gehad!
Met name de vrijdag met Monumental en Imperial Steam 2 mooie spellen goed kunnen testen!
-
Piet
- Beheerder
Intussen kregen we bericht dat het nu zeker is dat Ark Nova verschijnt bij White Goblin. Goed nieuws voor mensen die het spel niet aangeschaft hebben op Spiel.Piet schreef:Even nagevraagd bij wat contacten die ik heb: er wordt inderdaad hard gewerkt om dit project rond te krijgen, maar de deadline ligt zeer kortbij.Erwin schreef: ‘Most likely’ ruikt naar ‘we zijn in onderhandeling’. In zo’n stadium kan een licentieverstrekker er belang bij hebben om de druk wat op te voeren.
Of het spel een Nederlandstalige editie krijgt en wanneer die er komt, is dus nog onzeker. Maar de intentie is er om het spel uit te geven bij WGG.
Meer info volgt.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Piet, zet dit even ook in het draadje over het gerucht als je wil?
Everybody has the right to play...