SpSp 2015 - Math Trade (eindstand 26/10: 390 spellen)

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

aicirtap
Critico

Re: Spellenspektakel Math Trade (eindstand 26/10: 390 spelle

Bericht door aicirtap »

Ja ik vond het net :)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!

Labels:
Oxyligen
Regenmaker

Bericht door Oxyligen »

Tip: Kijk ook nog even bij de 'who wanted mine'. Wellicht zit er toch nog iets bij wat je wil ruilen. Heb er zelf 1 gevonden.
Een leven zonder passie is zo leeg - Eddy Merckx
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Joel22 schreef:Mocht er niets veranderen dan ontvang ik twee spellen van mensen die op zaterdag komen, terwijl ik zelf op zondag kom. Kunnen die hun spellen afgeven bij de bordspelmania stand? Zodat ik ze de volgende dag om 12.00 kan ophalen?
Alvast hartelijk dank!
Zorg dat je dat ook met die mensen afspreekt - via een persoonlijk berichtje. Maak afspraken met iedereen; van wie je krijgt en aan wie je moet geven.
Afbeelding
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Ik heb iedereen een berichtje waarvan ik wat graag of wat moet geven via boardgamegeek gedaan. Behalve brigitte want die heb ik op facebook.

En ik heb bado en seabie nog even een berichtje gestuurd met de vraag voor een ruil :)
Laatst gewijzigd door aicirtap op zo 01 nov 2015, 11:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Joel22
Stamhoofd

Bericht door Joel22 »

BaSL schreef:
Joel22 schreef:Mocht er niets veranderen dan ontvang ik twee spellen van mensen die op zaterdag komen, terwijl ik zelf op zondag kom. Kunnen die hun spellen afgeven bij de bordspelmania stand? Zodat ik ze de volgende dag om 12.00 kan ophalen?
Alvast hartelijk dank!
Zorg dat je dat ook met die mensen afspreekt - via een persoonlijk berichtje. Maak afspraken met iedereen; van wie je krijgt en aan wie je moet geven.
Natuurlijk, maar voordat ik dat doe hoor ik graag of er mensen zijn bij de bordspelmania stand die de 'zaterdag' spellen voor mij in ontvangst willen nemen en bewaren tot zondag :)

Ps. nu wacht ik nog even met afspraken want de trade moet nog definitief worden.
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Spellen kunnen altijd bij de Bordspelmania stand worden afgegeven.

Zorg dan ook dat je duidelijk aangeeft voor wie het is bestemd. Dan noteren we dat. Spreek dit ook goed af met je ruilpartner.

132 spellen geruild, mooi resultaat hoor! Beide dagen om 12 uur bij de BSM Stand is een goed plan, denk ik. Zal niet voor iedereen goed uitkomen, maar zorg dan dat je een andere afspraak maakt met je ruilpartner.

En inderdaad, wacht even met afspreken tot de resultaten morgen definitief zijn.
Afbeelding
Morri
Jakkiebak!

Bericht door Morri »

Oxyligen schreef:Tip: Kijk ook nog even bij de 'who wanted mine'. Wellicht zit er toch nog iets bij wat je wil ruilen. Heb er zelf 1 gevonden.
Dit is een hele goeie. Heb er ook nog eentje gevonden die me achteraf wel interessant lijkt.
Afbeelding
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Misschien even aanvullen bij het doorgeven van zaterdag naar zondag op BSM. Met de moderatoren doen we dat zeer graag, maar mogen we toch aandacht vragen voor het volgende:
- als je een spel wil doorgeven, gelieve er dan jouw naam (en nick) op te plaatsen, alsook de naam (en nick) van de ontvanger. Als het even kan, dan is het voor ons ook handig als je er het gsm-nummer bij plaatst van de ontvanger.
- gelieve te overhandigen of op te halen op een rustig moment, dus niet bij aanvang van de beurs of bij de prijsuitreiking van de Uitgeversrally.
Devos
Grote Dienaar

Bericht door Devos »

Wow! Ik ben ontzettend tevreden met de resultaten. 2 spellen gaan de deur uit en 4 komen mee naar België. Alle 4 toppertjes! Ver boven de verwachtingen.

Ik ga nu ook nog even kijken of ik nog een leuke ruil kan maken voor mijn andere spellen. Daar was toch ook veel interesse voor.
Moenja
Veenboer

Bericht door Moenja »

De resultaten zijn definitief! Veel plezier met ruilen (en daarna) met spelen!
Aras
Geheim Genootschap

Bericht door Aras »

Moenja schreef:De resultaten zijn definitief! Veel plezier met ruilen (en daarna) met spelen!
Bedankt voor de organisatie :clap:
Afbeelding
Moenja
Veenboer

Bericht door Moenja »

Aras schreef: Bedankt voor de organisatie :clap:
Graag gedaan. Er is nu een mooi aantal ruilacties uit gekomen waardoor het ook leuker wordt.

Ik heb de indruk dat er een relatief groot aantal nieuwe mensen heeft meegedaan: Leuk! Ik hoop dat ze een positieve ervaring hier aan overhouden.

Voor het laatste stukje van de Math Trade (het daadwerkelijke ruilen) wil ik adviseren om te zorgen dat je met al je ruilpartners vooraf contact hebt om een ruilmoment af te spreken. En zorg ook dat je met iedereen telefoonnummers uitwisselt. Er kan altijd iets tussenkomen en dan is telefonisch contact de snelste methode om duidelijk te krijgen wat de beste oplossing is.
Devos
Grote Dienaar

Bericht door Devos »

Bedankt voor het advies en de sublieme organisatie, Moenja!
BaSL
Team Bordspelmania

Bericht door BaSL »

Bedankt weer; mooi werk :thumbup: :clap:
Afbeelding
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Bedankt Moenja!

Ik heb met iedereen al een afspraak staan. :)
En een iemand heeft mijn spel al hihi.