Hee, dat is niet de afspraak. Het moet wel op het SpellenSpektakel!aicirtap schreef:En een iemand heeft mijn spel al hihi.
SpSp 2015 - Math Trade (eindstand 26/10: 390 spellen)
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
olavf
- El Capitan
Re: Spellenspektakel Math Trade (eindstand 26/10: 390 spelle
Labels:
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
Zo, berichtje gestuurd.
Ik ben helemaal enthousiast (is niet mijn eerste mathtrade maar vorig jaar geen enkele ruil. Dit jaar beter!)
Ik ben helemaal enthousiast (is niet mijn eerste mathtrade maar vorig jaar geen enkele ruil. Dit jaar beter!)
~ Always look on the bright side of life ~

-
aicirtap
- Critico
Ik merk het hier ook nog maar even op.
Er is ook nog een spellenspektakel veiling. Misschien kan je daar ook nog je overgebleven items neer zetten.
http://geekdo.com/geeklist/198209/spell ... 15-veiling
Er is ook nog een spellenspektakel veiling. Misschien kan je daar ook nog je overgebleven items neer zetten.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Devos
- Grote Dienaar
Dit wil ik gerust ook eens uitproberen. Toch even 2 vraagjes:aicirtap schreef:Ik merk het hier ook nog maar even op.
Er is ook nog een spellenspektakel veiling. Misschien kan je daar ook nog je overgebleven items neer zetten.![]()
- Hoe moet je verkopen via BGG en hoe werkt de betaling?
- Kan ik halfweg de veiling beslissen om het spel uit de veiling te halen? Ik ben ondertussen namelijk aan het proberen het spel nog te ruilen met de geïnteresseerde mensen van de mathtrade.
Dit wil ik even zeker weten alvorens tegen mensen hun schenen te stampen.
-
aicirtap
- Critico
Nou dit verkopen doe je op spellenspektakel.
Je spreekt dan met diegene af. Je geeft je spel en de ander geeft je de centjes.
Dus je moet alleen even kijken of jullie op dezelfde dag aanwezig zijn. Zo niet dan even samen naar een oplossing zoeken.
En misschien bij de spellen die nog in onderhandeling zijn dat even als opmerking er bij zetten.
Je spreekt dan met diegene af. Je geeft je spel en de ander geeft je de centjes.
Dus je moet alleen even kijken of jullie op dezelfde dag aanwezig zijn. Zo niet dan even samen naar een oplossing zoeken.
En misschien bij de spellen die nog in onderhandeling zijn dat even als opmerking er bij zetten.
-
Ruud2009
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Check: Ameritrash.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Je kan via de geekmarket verkopen (dan krijgt BGG een aantal in de verkoop (naja, de verkopende partij moet wat extra's rekenen en BGG brengt dat bij de verkoper in rekening), maar natuurlijk ook via PB regelen.Devos schreef:Dit wil ik gerust ook eens uitproberen. Toch even 2 vraagjes:aicirtap schreef:Ik merk het hier ook nog maar even op.
Er is ook nog een spellenspektakel veiling. Misschien kan je daar ook nog je overgebleven items neer zetten.![]()
- Hoe moet je verkopen via BGG en hoe werkt de betaling?
- Kan ik halfweg de veiling beslissen om het spel uit de veiling te halen? Ik ben ondertussen namelijk aan het proberen het spel nog te ruilen met de geïnteresseerde mensen van de mathtrade.
Dit wil ik even zeker weten alvorens tegen mensen hun schenen te stampen.
Er is geen formele veilingstructuur op BGG, dus als je gaat veilen heb je zelf de vrijheid om je item uit de veiling te halen als er niet voldoende geboden is. BGG users vinden het wel belangrijk dat je je houdt aan je soft reserve waarde (minimale bedrag waarvoor je de game ZEKER verkoopt) en BIN waarde (buy it now). Heb je boden binnen zijn ze in zekere zin "bindend", al is het in overleg met de (ver)koper vaak wel mogelijk om er onderuit te komen mocht je echt willen. Maar netjes is dat niet.
Als je op dit moment echt al aan het traden bent zou ik de games niet proberen te veilen. Anders is het een prima 'extra' optie.
Laatste 10 gespeeld:

-
Pedro777
- Condottiërre
Die lijst is niet echt zo duidelijk voor mij.
-
Piet
- Beheerder
Pedro777 schreef:Die lijst is niet echt zo duidelijk voor mij.
Lees: Pedro (die artikel 0058 Spank the Monkey had aangeboden) ontvangt van Seabie artikel 0337 (Zooloretto) en geeft zijn artikel 0058 door aan WTULTC die in deze loop artikel 0287 (11 Nimmt) zal doorgeven.(PEDRO777) 0058-STM receives (SEABIE) 0337-ZOOLO and sends to (WTULTC) 0287-11NIM
Of lees ook: Pedro is een behoorlijke bofkont.
-
Pedro777
- Condottiërre
Ik had het ondertussen al ontcijferdPiet schreef:Pedro777 schreef:Die lijst is niet echt zo duidelijk voor mij.Lees: Pedro (die artikel 0058 Spank the Monkey had aangeboden) ontvangt van Seabie artikel 0337 (Zooloretto) en geeft zijn artikel 0058 door aan WTULTC die in deze loop artikel 0287 (11 Nimmt) zal doorgeven.(PEDRO777) 0058-STM receives (SEABIE) 0337-ZOOLO and sends to (WTULTC) 0287-11NIM
Of lees ook: Pedro is een behoorlijke bofkont.
-
Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Iemand die Wiljan WTULTC kent en hem even kan aansporen te reageren op zijn Trades?
Ik krijg hier en op BGG geen contact met hem.
Everybody has the right to play...
-
olavf
- El Capitan
Ik ook nietBridget schreef:Iemand die Wiljan WTULTC kent en hem even kan aansporen te reageren op zijn Trades?
-
aicirtap
- Critico
Hij is dacht ik van roll the dice. Dus misschien even pieter syroit bijvoorbeeld een berichtje sturen?!
-
Piet
- Beheerder
Wiljan zal heel waarschijnlijk druk bezig zijn met de voorbereiding van het Spellenspektakel. Hij werkt mee bij Roll the Dice.
Ik denk dat je hem het hele weekend bij de stand van RtD vindt.
Ik denk dat je hem het hele weekend bij de stand van RtD vindt.
-
Moenja
- Veenboer
Ik kan niet voor Wiljan spreken maar volgens de indeling helpt hij op zaterdag bij Bergsala en op zondag bij Roll The Dice.
Dus ik verwacht dat hij sowieso op het SPSP te vinden is.
Dus ik verwacht dat hij sowieso op het SPSP te vinden is.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Ik was druk met werk en het nieuwe huis, maar heb nu iedereen op bgg een bericht gestuurd. Bigboeman heb zelf nog benaderd want die had mij nog geen bericht gestuurd.