Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Seabie schreef:Zijn er wel genoeg bezoekers om het rendabel te laten zijn? Ik hoop het wel...
De organisatie ziet dit jaar als een investeringsjaar. Dus als het niet te ver uit de hand loopt, zal het geen probleem zijn. Verder heb ik opgevangen dat er minimaal 3.000 bezoekers nodig zouden zijn. Gisteren zouden er al rond 2.000 zijn geweest en ik verwacht er vandaag niet minder. Dus dan zou het helemaal goedkomen.
"opgevangen" en "zouden" impliceren al dat het niet om officiële aantallen gaat. Dus pin mij er niet op vast als het niet blijkt te kloppen achteraf!
Ik heb mij gisteren zeer goed vermaakt. Er waren genoeg speeltafels, de uitleg was goed aan elke tafel. Verdere veel. Erkoopstands met mooie aanbiedingen (zeker bij adriaensen!).
Ik kijk uit naar volgend jaar! Ik hoop dan op meer uitgevers voor dezelfde entreeprijs, die nu naar mijn mening iets aan de hoge kant was. Maar dat is ruimschoots vergeven door de geweldig dag!
Wij hebben vandaag ook een superdag gehad op het Spellenspektakel. Ons 1ste gevoel was dat we snel klaar zouden zijn, maar dit bleek gelukkig een vertekend beeld door te veel Spielbezoek. Er was inderdaad veel ruimte voor spelen, waar zowel wij als onze kids van hebben genoten. Ook leuk om wat gezichten bij de namen hier te kunnen voegen.
De Bordspelmania puzzel heeft een deel van onze middag "gekost". Superleuk gedaan en precies het type puzzel waarmee je ons gezin positief triggert. Lekker speuren naar dat plaatje wat je wel herkend, maar niet direct aan een spel kan koppelen.
Ik heb begrepen dat het bezoekersaantal vandaag zo goed als gelijk lag aan gisteren. Als gisteren dus de 2000 gehaald is, dan zou er dus een totaal van 4000 moeten zijn. Als dat zo is, zou dat een goede score zijn. Laten we in ieder geval even de officiële berichten af wachten.
Was zeker een geslaagde dag vandaag. Spsp is veel meer een familieuitje dan Essen. Daar is het giga druk en kom je bijna niet aan spelen toe. Hier was dat veel meer mogelijk. Ook meer ruimte. Meeting en ruilen bij de BSM stand was vrij vlot weer over. Iedereen wilde weer een volgende spel spelen . Al met al, zijn we van begin tot eind op de beurs geweest. Een mooi begin voor een weer bloeiende beurs!