Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
As the name suggests, 7 Wonders: Wonder Pack includes new wonders for use with the 7 Wonders base game, with the wonders in question being:
•The Great Wall of China, with the owner being able to build the stages of this wonder in any order (since the wall is, of course, a long horizontal wonder and not a primarily vertical one)
•Stonehenge, with the amount of stone you have being important during its construction
•Abu Simbel, in which leaders can be buried and mummified for bonus points
•Manneken Pis, which is a revised version of the 7 Wonders: Manneken Pis wonder first released as a promotional item at Spiel 2010
Ik ben benieuwd. Deze Wonders komen in 2013 uit. De keuze uit de Wonders wordt dus alleen maar groter.
Het mooie van de 7 Wonders uitbreidingen vind ik dat ze niet "noodzakelijk" zijn, omdat het originele spel toch al goed is. Bij een spel als Dominion maken de uitbreidingen juist het spel.
Leaders is gewoon een soort kers op de taart en Cities een soort slagroom. Dit Wonder Pack zal dan wel weer redelijk geprijsd zijn en kan zo bij een andere bestelling worden bijgevoegd.
Op bgg zijn ze ook al aan het schatten wat het gaat kosten. Eigenlijk zo het niet meer dan € 5 mogen kosten, maar ik schat dat het zo ongeveer € 10 gaat kosten.
Efin, je wilt toch je collectie compleet houden dus het zal vast gekocht worden door de verzamelaars.
WTULTC schreef:Op bgg zijn ze ook al aan het schatten wat het gaat kosten. Eigenlijk zo het niet meer dan € 5 mogen kosten, maar ik schat dat het zo ongeveer € 10 gaat kosten.
Efin, je wilt toch je collectie compleet houden dus het zal vast gekocht worden door de verzamelaars.
WTULTC schreef:Op bgg zijn ze ook al aan het schatten wat het gaat kosten. Eigenlijk zo het niet meer dan € 5 mogen kosten, maar ik schat dat het zo ongeveer € 10 gaat kosten.
€ 10? Ik ben heel bang dat ze er gewoon weer € 20 voor gaan vragen.
Op Zuiderspel verkocht maar 1 stand hem. Wel helaas voor 10 euro, maar ondanks dat is die bij die stand wel uitverkocht (hadden ongeveer 20 stuks liggen denk ik) geraakt (ik heb hem daar ook maar gekocht al vind ik de prijs eigenlijk wel te hoog, maar goed gelukkig verzamel ik alleen alles van 7 Wonders en niet van andere spellen).
Het zou nu toch wel overal beschikbaar moeten komen, bij ons gaat het ook binnenkort op voorraad komen.
Prijzen zullen overal wel rond €10 liggen, in Engeland is de (advies)verkoopprijs ook 9 pond.
WTULTC schreef:Op Zuiderspel verkocht maar 1 stand hem. Wel helaas voor 10 euro, maar ondanks dat is die bij die stand wel uitverkocht (hadden ongeveer 20 stuks liggen denk ik) geraakt (ik heb hem daar ook maar gekocht al vind ik de prijs eigenlijk wel te hoog, maar goed gelukkig verzamel ik alleen alles van 7 Wonders en niet van andere spellen).
Wij willen foto's zien, welke stand had hem liggen dan?