Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Er zijn mensen die beweren dat Memoir'44 geen echte wargame is.
Onlangs opgedoken foto's uit het Duits nationaal archief leveren het tegenovergestelde bewijs. Zelfs hitler gebruikte memoir'44 om zijn veldslagen te simuleren.
Dit topic had ik inderdaad ook liever niet gezien eerlijk gezegd. Ik snap dat de intenties van Anton niet verkeerd zijn maar het kan toch de suggestie wekken dat de Tweede Wereldoorlog een soort spel is geweest. En dat lijkt me gezien alle gruwelijkheden van die tijd niet het geval.
Onzin, er worden zoveel grappen over de tweede wereldoorlog, Hitler en allerlei andere vervelende zaken gemaakt. Niets mis mee, over het algemeen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand nog denkt dat de tweede wereldoorlog maar een spelletje was. Ook niet na het zien zo'n super overtuigende fotoshop foto...
Om te voorkomen dat deze discussie de "verkeerde" kant op gaat heb ik in overleg met Antoi besloten dit topic te sluiten. Er wordt nu eenmaal verschillend gedacht over dit soort zaken en ik wil ieder daarbij graag in zijn waarde laten.