Te koop of te ruil..allen nog in folie

Het uitstalraam voor verkoop van je tweedehandsspellen (particulier)

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.

Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
steven.mignauw
Meeple

Te koop of te ruil..allen nog in folie

Bericht door steven.mignauw »

Hoi,

ik heb volgende spellen te koop liggen:
* Hanabi: nog in folie (family rank BGG: 27 http://boardgamegeek.com/boardgame/98778/hanabi)
* Dokter Bibber van Cars: nog in folie
* Ballonrace: nog in folie
* Skyline of the world: nog in folie

Leuke ruilvoorstellen mogen ook...(bv. Thurn und Taxis)
of doe gerust een bod

Af te halen in Belgie - Zwevegem
of bij ruil kunnen we kijken welke locaties in aanmerking komen..
Laatst gewijzigd door steven.mignauw op vr 14 dec 2012, 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.
steven.mignauw
Meeple

Re: Te koop of te ruil..allen nog in folie

update...nieuwe zaken toegevoegd
stefaan
Caballero

Bericht door stefaan »

Is het oncorrect om me af te vragen of je ballonrace ook voor 6€ gekocht hebt in Ranst? :shifty:
steven.mignauw
Meeple

verdorie...voor 6 eur ?
waarom heb ik er dan indertijd 29 eur voor betaald...

dit belooft niet veel goeds voor mijn verkoop....maar ja, niet iedereen heeft de kans zaken op de beurzen te kopen..
Drekster2001
Condottiërre
Persoonlijke Ondertitel: El Duderino

Bericht door Drekster2001 »

Daarbij is het gewoon bij Bol.com te bestellen voor 14 euro.
Heb je er 29 euro voor betaald?! :crazy:
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
steven.mignauw
Meeple

ja, maar bij Bol zit je nog met verzendingskosten ook é als je enkel dat spel wilt...

Zoals eerder al gezegd..heb er vroeger stukken meer voor gegeven..maar nooit aan toegekomen om open te doen/spelen...

Kan ook als ruilmiddel gezien worden als er leuke voorstellen komen...
steven.mignauw
Meeple

update...

doe een bod..of een ruilvoorstel...
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door maxitaxi777 »

€ 19,- kan ik inkomen want dat waren hier de winkelprijzen afgelopen jaren voordat de tweepersoonsspellen in de aanbieding werden gegooid. Maar € 29,-, sorry hoor, dat is volgens mij echt onmogelijk, weet niet waar je dat toen gekocht heb dan??
steven.mignauw
Meeple

we hebben niet allemaal het 'geluk' onze spellen in nederland te kunnen kopen...
vergelijk maar eens de belgische winkelprijzen met deze van nederland of duitsland..

is bijna X 2

Voorbeeld van zo'n winkels in Belgie die gekend staan als goede winkels..(spellenwinkel.be)

http://www.spellenwinkel.be/content/999 ... s-demospel

Hier zie je dat hun prijs tot enkele weken terug op 22,45 eur stond...
en die was een jaar hiervoor nog een stuk hoger...

dus blijkbaar heb ik gewoon de pech dat ik de zaken in belgie ga gaan kopen... :-(
kadus
Rooster Booster

Bericht door kadus »

Ik persoonlijk vind dit een beetje een eindeloze discussie.
Mensen bieden spellen aan, vragen de prijs die ze willen vragen, andere kopen deze spellen al dan niet tegen deze prijs.
Al was het spel aanvankelijk gekocht aan 50 euro ,bottomline is dat de prijs ondertussen gedaald is en er maar weinig mensen zijn die meer dan 5 euro gaan geven voor een tweedehandsversie. Reden > tweedehandsspellen gaan nu éénmaal niet meer zo veel, hoe ouder ze zijn hoe minder ze opbrengen ( de uitzonderingen daar gelaten).

Nog even één bedenking > ikzelf woon ook in Belgie en ok hier zijn de spellen duurder dan in Duitsland en de VS maar stellen dat de prijzen hier tweemaal zo hoog zijn dan in Nederland is het in het belachelijke trekken > dan zou het cliché over ons belgen bevestigd worden > we zouden wel zeer dom zijn om dan niet in Nederland te bestellen!
Kaelan
Garnaal
Persoonlijke Ondertitel: Queen of Tokio
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Kaelan »

kadus schreef:Ik persoonlijk vind dit een beetje een eindeloze discussie.
Mensen bieden spellen aan, vragen de prijs die ze willen vragen, andere kopen deze spellen al dan niet tegen deze prijs.
Al was het spel aanvankelijk gekocht aan 50 euro ,bottomline is dat de prijs ondertussen gedaald is en er maar weinig mensen zijn die meer dan 5 euro gaan geven voor een tweedehandsversie. Reden > tweedehandsspellen gaan nu éénmaal niet meer zo veel, hoe ouder ze zijn hoe minder ze opbrengen ( de uitzonderingen daar gelaten).

Nog even één bedenking > ikzelf woon ook in Belgie en ok hier zijn de spellen duurder dan in Duitsland en de VS maar stellen dat de prijzen hier tweemaal zo hoog zijn dan in Nederland is het in het belachelijke trekken > dan zou het cliché over ons belgen bevestigd worden > we zouden wel zeer dom zijn om dan niet in Nederland te bestellen!
Hear hear!!
Afbeelding
steven.mignauw
Meeple

kadus schreef:Ik persoonlijk vind dit een beetje een eindeloze discussie.

Volledig eens over de eindeloosheid van deze discussie...
Reden dat de vraagprijzen nog boven de 5 euro zijn is omdat het hier geen tweedehandsspellen betreft..maar nog steeds spellen in folie..
Dus even goed als in de winkel te kopen...

Ieder moet voor zich zelf uitmaken of hij deze liever hier bij iemand van het forum aankoopt, of deze al dan niet tegen een hogere prijs in een winkel gaat gaan aanschaffen.

Wat betreft het cliché over ons belgen...prijzen X 2 is inderdaad wat overdreven, maar van zodra je verzendkosten erbij moet rekenen zal je veelal toch heel dicht in de buurt komen.
(Voorbeeld: verzending Hanabi (grootte gewoon kaartspel) kost mij 8 euro om te verzenden naar nederland)