Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dan zijn de resultaten bijgewerkt. Het was pittig voor velen, maar toch minder pittig voor enkele anderen. Bedankt voor de deelname. Volgende week zijn terug met de finale (dubbele punten voor goed antwoord). Olav heeft een ruime voorsprong genomen, maar de prijzen worden verdeeld aan de meet .
maxitaxi777 schreef:Ze zijn behoorlijk lastig deze keer, als je het mij vraagt . Tot nu toe weet ik er 8 zeker en eentje kom ik ff niet op. Al die kaarten op de tweede foto eigenlijk nog nooit gezien .
Toen ik gisteren de opgave zag zakte de moed in mijn schoenen. Maar ik wilde de kans op de overwinning niet verliezen en heb me een paar uur door BGG geworsteld. Gelukkig met resultaat!
Ben wel benieuwd naar de laatste opgave...
Ha, ik blijk dus 15 van de 15 die ik dacht te weten, goed te hebben.
En dat op eigen kracht. (5 minuten werk)
Vind ik best goed van mezelf :schouderklopje:
rober schreef:Ha, ik blijk dus 15 van de 15 die ik dacht te weten, goed te hebben.
En dat op eigen kracht. (5 minuten werk)
Vind ik best goed van mezelf :schouderklopje:
Even voor de grap alle 4 de rondes doorgewerkt.
Achtereenvolgens wist ik er 7, 10, 9 en 11. En na wat zoeken had ik er elke ronde wel wat meer geweten denk ik. Toch best redelijk .
Veel weten komt door veel spelen. Ik heb achtereenvolgens gespeeld:
quiz 1: 20 spellen
quiz 2: 23
quiz 3: 23
quiz 4: 12
Deze laatste is dan ook de enige waarvoor ik hard heb gezocht.
olavf schreef:Veel weten komt door veel spelen. Ik heb achtereenvolgens gespeeld:
quiz 1: 20 spellen
quiz 2: 23
quiz 3: 23
quiz 4: 12
Deze laatste is dan ook de enige waarvoor ik hard heb gezocht.
Je hebt dan ook bijna 10300 keer een spel gespeeld.
Ik heb er ook aardig wat van gespeeld:
ronde 1: 18 spellen.
ronde 2: 21 spellen.
ronde 3: 22 spellen.
ronde 4: 14 spellen.
Min of meer gelijkwaardig dus