Love Letter

Wie helpt me in mijn speurtocht naar dit spel?

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

WTULTC
Elfenkoning

Love Letter

Bericht door WTULTC »

Love Letter gezocht. Ik ben er al 3 spellenspeciaalzaken voor af geweest en ze hebben hem nergens. Mocht iemand hem hebben of er nog meerdere hebben en er eentje verkopen naar BSM.CON III gaan voor de overdtacht, dan zou dat erg fijn zijn. Of kan ik er nog op een andere manier aan komen?
Afbeelding
Gebruiker 4724

Re: Love Letter

Bericht door Gebruiker 4724 »

WTULTC schreef:Love Letter gezocht. Ik ben er al 3 spellenspeciaalzaken voor af geweest en ze hebben hem nergens. Mocht iemand hem hebben of er nog meerdere hebben en er eentje verkopen naar BSM.CON III gaan voor de overdtacht, dan zou dat erg fijn zijn. Of kan ik er nog op een andere manier aan komen?
Ja ik ook!

Alleen bij The Game Freak hebben ze hem op de website staan, maar staat het al tijden op Out of Stock. Ik zou een mail krijgen zodra het weer binnen was, maar dat is nog niet gebeurd.

Op andere sites kan ik het niet eens vinden, zelfs niet op de verschillende Amazonsites
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

The Game Master heeft serieus een oogje op Love Letter. Die zie ik nog wel in Nederland opduiken.
Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Bart »

Speciaalzaak Adriaensen uit Antwerpen zou hem wel op voorraad hebben.
Afbeelding
Gebruiker 4724

Bericht door Gebruiker 4724 »

Bart schreef:Speciaalzaak Adriaensen uit Antwerpen zou hem wel op voorraad hebben.
Besteld!