Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
The Game Master komt met een Nederlandse versie van Tzolk'in.
Nu alleen nog hopen dat we 21-12-2012 ook daadwerkelijk overleven
Ze beloven nog meer toptitels, maar dat zal voor de volgende nieuwsbrief zijn vermoed ik.
The Game Master schreef:Beste spelliefhebber,
Ondanks dat de kalender van de Maya’s vandaag stopt, kan er ook na vandaag gelukkig nog flink doorgespeeld worden. En hoe!
Speluitgeverij The Game Master heeft een toptitel van formaat binnengehaald en wil dit nieuwtje graag met je delen. In de lente van het nieuwe jaar kun je genieten van Tzolkin De kalender van de Maya’s.
De met elkaar verbonden radars geven een totaal nieuwe betekenis aan het begrip worker placement, waardoor oudere spellen in deze categorie overklast worden.
Dit fantastische spel, dé ontdekking van SPIEL’13, stevent af op een top 100 notering op Boardgamegeek (nu 118) met een score van 8,11. Een must voor de liefhebbers van een steviger spel.
Meer informatie over Tzolkin kun je vinden op de pagina op Boardgamegeek.
En dit is niet het enige spel dat je volgend jaar bij The Game Master zult zien verschijnen, want er staan nog meer stevige spellen in de steigers… (spellen uit de top 100) dus als je van strategische spellen houdt, dan moet je bij The Game Master zijn. Maar dat wist je natuurlijk al lang.
Whow, niet gedacht. Ben benieuwd, zwaar spel voor de familie speler en een hoop liefhebbers hebben de titel al. Hoop dat ze goed verkopen, zou leuk zijn voor TGM.
Lijkt wel een haastig in elkaar gedraaide nieuwsbrief. Is er iets gebeurd, waardoor Hans zijn publiciteit heeft versneld?
Volgens mij staan Love Letter en een heruitgave van Galaxy Trucker ook nog op de rol. Eerstgenoemde lijkt me een leuk idee, laatstgenoemde vooral een commerciële blunder.
De adviesprijs wordt 45 euro. TGM noemt dit zelf een scherpe prijs. Ook al rechtvaardigt het bijzondere materiaal dit prijskaartje, het lijkt mij een vijftal eurootjes te veel om concurrerend te zijn met andere bordspellen uit deze klasse.
Goed nieuws voor liefhebbers van het Maya bordspel Tzolk'in. Het strategische bordspel Tzolk'in, de kalender van de Maya's, komt iets meer dan een maand eerder uit. Vanwege de grote belangstelling in Nederland en België voor het spel hebben we de productie vervroegd. Nu komt het spel in de tweede helft van Februari in een geheel Nederlandstalige versie in de winkels te liggen.
Ik wil graag iedereen hier op het forum bedanken voor hun felicitaties met het binnenhalen van deze titel. Zoiets gaat inderdaad niet over 1 nacht ijs, maar ik hoefde het spel maar één keer te spelen om de kracht te kennen. We hopen hier veel mensen blij mee te maken. Je mais bijna letterlijk te zien groeien elke ronde, vind ik een bijzonder aspect van dit unieke spel. Fantastisch hoe de zes tandwielen en de deelgebieden met elkaar verbonden zijn.
En er komen inderdaad meer toptitels bij The Game Master, maar ik mag nog niet alles verklappen totdat het helemaal rond is. Zelf ben ik nu samen met Gert-Jan Oomis druk met het uitontwikkelen van COUNTDOWN Special Ops bezig. Het wordt steeds spannender, ook de tijdsdruk gaat nu echt werken met zoveel partners op het vinkentouw. Op BSM.con kun je er meer van zien als het goed is... mits Gert-Jan er bij kan zijn want ik zit zelf in Neurenberg. Dus dat is nog even onder voorbehoud.