Ik vroeg me af of er ergens op internet een plaats is waar veel 2-speler varianten te vinden zijn van spellen die normaliter met tenminste 3 personen gespeeld dienen te worden.
Wij spelen 3 van de 4 keer namelijk met twee spelers en dan is zo'n tweespeler variant wel handig om te hebben. 999 Games publiceert ze vaak op de eigen website, maar is dat uitputtend en/of is er ergens een site waar dit allemaal eenvoudig te vinden is?
2-speler varianten
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Bartjes!
- Uitgever
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: 2-speler varianten
Bartjes! schreef:Ik vroeg me af of er ergens op internet een plaats is waar veel 2-speler varianten te vinden zijn van spellen die normaliter met tenminste 3 personen gespeeld dienen te worden.
Wij spelen 3 van de 4 keer namelijk met twee spelers en dan is zo'n tweespeler variant wel handig om te hebben. 999 Games publiceert ze vaak op de eigen website, maar is dat uitputtend en/of is er ergens een site waar dit allemaal eenvoudig te vinden is?
Een eenvoudige zoekopdracht op BGG levert dit resultaat:cymric schreef:Boardgamegeek.
Games that are not intended for 2 players but added variants allow for it
- cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Ik denk dat deze lijst wat completer is
.
- Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Deze laatste lijst werd dan ook opgesteld door een kennercymric schreef:Ik denk dat deze lijst wat completer is.