Toen ik foto's aan het trekken was van de spelborden vroeg mijn vrouw waarom ik niet gedeeltes van het spelbord trok. Mijn antwoord was ook dat dit dan te moeilijk ziou zijn voor niet spelers. Maar eigenlijk heeft ze gelijk. Zelfs kaarten is al een hele opgave als je niet gewoon bent van te spelen.
Als je niets van spellen kent, en je krijgt een foto van die windmolen van Australia, dan ben je ook wel even zoet om die op te zoeken...
Wat is in godsnaam een "tafeltennisrubber"?????
Plaatsen vinden vind ik ook het moeilijkste. Maar de praktijk leert dat je daar niet momet naar kijken. Ik had een aantal leuke ideeen om een cache te verstoppen maar vond er net de ideale locatie voor. Plots kwamen er in de buurt caches uit om de domste plaatsen waarbij de verstoptechniek precies uit mijn PC bestand kwam...
Met deze mysteries heb ik datzelfde besluit genomen. Het doel is de puzzel en de mensen onderdompelen in de wereld der spellen tijdens hun zoektocht. Ik zal wel zorgen voor een speciale cachecontainer (ben aan grote pionnen aan het denken) maar als het achter een boom is in een rustiger wadnelweggetje, daar ga ik nu niet meer van wakker liggen.
Ik ben wel bezig met een multi met allemaal speciale Wp's waar ik veel knutselwerk aan heb en die wil ik natuurlijk wel leggen op een plaats voor een rustige wandeling. Maar waar vind je die nog????