Days of Wonder komt met....Ticket to Ride kaartspel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
Days of Wonder komt met....Ticket to Ride kaartspel
DOW zelf wil dit nieuws nog niet bevestigen, maar volgens de Spaanse uitgever Edge Entertainment komen ze in maart van dit jaar met een kaartspelversie van Ticket to Ride.
Het spel zou bestaan 96 treinkaarten, 46 tickets en 6 grote steden tickets. Geschikt voor 2 tot 4 spelers en speelbaar in 30 tot 60 minuten.
Zitten jullie hier op te wachten of krijg je hier het "zoveelste uitbreiding van kolonisten van catan" gevoel bij?
Voor de spaanstaligen onder ons is meer info te vinden op Info kaartspel Ticket to Ride
Het spel zou bestaan 96 treinkaarten, 46 tickets en 6 grote steden tickets. Geschikt voor 2 tot 4 spelers en speelbaar in 30 tot 60 minuten.
Zitten jullie hier op te wachten of krijg je hier het "zoveelste uitbreiding van kolonisten van catan" gevoel bij?
Voor de spaanstaligen onder ons is meer info te vinden op Info kaartspel Ticket to Ride
Laatst gewijzigd door Dierik op do 31 jan 2008, 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Labels:
-
Jerome
- Gouverneur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Days of Wonder komt met....Ticket to Ride kaartspel
Beetje suggestieve vraagstelling he?Dierik schreef:Zitten jullie hier op te wachten of krijg je hier het "zoveelste uitbreiding van kolonisten van catan" gevoel bij?
-
Bartjes!
- Uitgever
-
Dierik
- Erelid
Bij mijn weten is Hodin uit Belgi hiervoor verantwoordelijk. Vanuit eigen ervaring uit het verleden weet ik dat er bij de duitstalige versie (Zug um Zug Europa die ik op SPIEL kocht) geen nederlandse handleiding zat.Bartjes! schreef:Domme vraag misschien, maar wie distribueert eigenlijk de spellen van Days of Wonder in Nederland? Zit bij elk Days of Wonder-spel een Nederlandstalige handleiding of zijn de Nederlandstalige uitgaves van ondermeer Ticket To Ride door een Nederlandse uitgever in licentie uitgebracht?
Bij de uitbreiding die ik dit jaar kocht (Ticket to ride Switserland) zat een meertalige handleiding die onderandere ook in het nederlands was.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
-
Esther XL
- Sojaboon
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Jij hebt behoefte aan een extra spelvoorbeeld van 86 pagina's?Esther XL schreef:Al werd ik van die Nederlandse vertaling niet enthousiast. Had men Cymric maar ingeschakeld...Dierik schreef:[Bij de uitbreiding die ik dit jaar kocht (Ticket to ride Switserland) zat een meertalige handleiding die onderandere ook in het nederlands was.
Alle gekheid op een bielsje: de zorgvuldigheid druipt van zijn vertalingen af.
-
Dierik
- Erelid
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Peter Hein
- Burgemeester
- Persoonlijke Ondertitel: spellengek
-
Leonarda
- Rooster Booster
-
Dierik
- Erelid
BGN heeft een game preview geplaatst met een aantal nieuwe nog niet eerder getoonde afbeeldingen van kaarten waaronder onderstaane locomotiefkaart.

Verder weet BGN te melden dat het spel in mei 2008 beschikbaar komt en EUR 15,00 gaat kosten.
Ik ben al om
. Klik op Game Preview TTR Kaartspel om de preview te lezen.

Verder weet BGN te melden dat het spel in mei 2008 beschikbaar komt en EUR 15,00 gaat kosten.
Ik ben al om
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
-
Bartjes!
- Uitgever
-
kim1983
- Jakkiebak!