Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Miljaar.. Nog geen 6 maand geleden kon ik hier een post plaatsen dat ik een item mankeerde van Yspahan.
Nu is het weer van dat...
Ik kocht op Spiel "Keltis Het Orakel" omdat mijn vrouw dat een leuk spel vind. Vandaag hadden we bezoek en ik besloot de folie eraf te halen. Kaarten werden geschud en gedeeld.
Maar amaai, dit spel was snel gedaan?????
Toen bleek dat er veel te weinig kaarten waren. Ik besloot om ze dan eens allemaal te bekijken en ik heb maar 1 volledige set!!!
We kochten ook nog 2 exemplaren om cadeau te doen. Ik denk dat ik de folie er maar eens zal af trekken en ook daar een controle doen....
Morgen maar eens een mailtje doen naar Kosmos en dan maar weer leven op hoop zeker??
@ Joverowa, bedankt voor je post. Ik dacht al toen ik hem speelde wat is het spel snel afgelopen, maar ik heb ook hetzelfde probleem als jij hebt. Mis ook de helft van de kaarten en mijn versie komt ook van Spiel 2012 af. Ik zal Kosmos er ook eens over gaan mailen.
Mailtje in steenkolen Duits is inmiddels verstuurd. Ik ben benieuwd.
Een incompleet spel is altijd vervelend inderdaad. Gelukkig heb ik tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen gehad met mailtjes naar verschillende uitgevers als ik onderdelen van een spel mistte ! Echter werkt je geplaatste filmpje bij mij niet? Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn internetverbinding/computer?
Zoals ik hier boven al schreef slag ik er niet in om de link te laten werken. Het filpje is nog eens aan het uploaden en dan ga ik nog es proberen met de nieuwe link.
Mijn Yspahan is ook mooi in orde gekomen, maar het is idd vervelend. Zeker ook omdat die 2 andere spellen bedoeld waren als cadeau. Nu heb ik er de folie moeten aftrekken...
Maar ik heb goede hoop
Dit ziet er toch al niet slecht uit.... Wel spijtig dat ik een Duits antwoord krijg op een engelse mail. Maar dat is dan muggeziften zeker?
Sehr geehrte(r) Joverowa ,
Ihre Anfrage vom 05.01.2013 19:03:25 wurde bei uns unter der Nummer DOMS- bearbeitet. und abgeschlossen
Folgende Tätigkeiten wurden dabei durchgeführt:
3 x Kartensätze werden baldmöglichst kostenlos zugeschickt
Wir hoffen, dass Sie mit dem Service zufrieden waren. Für eventuelle Rückfragen stehen wir Ihnen weiterhin gerne zur Verfügung.
Hierfür nennen Sie uns bitte dazu die oben angegebene Support-Nummer.
Joverowa schreef:Dit ziet er toch al niet slecht uit.... Wel spijtig dat ik een Duits antwoord krijg op een engelse mail. Maar dat is dan muggeziften zeker?
Met het antwoord dat je krijgt, ziet dat er zeer goed uit Jos. Dan zou ik inderdaad niet zeuren over een Duits antwoordje. Je kan binnenkort dit spel opnieuw op tafel gooien.