't Is inderdaad wel zoeken naar parkeerplekken. Ik zal eens vragen of er wat in de buurt is.Antoi schreef:kan je trouwens gratis parkeren bij gameforce?
zo niet, weet iemand dan misschien wat het ongeveer kost?
BSM.CON III - 2 februari 2013
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Re: BSM.CON III - 2 februari 2013

Labels:
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Heeeeel goed...rober schreef:Ik wil het wel op me nemen om zijn persoonlijke begeleider te zijn tijdens dit spannende uitje voor hem. Ik schijn daar goed in te zijn

-
Elsje07
- El Capitan
Wat in "Elsje07" doet je denken dat het 'hem' is?rober schreef:Ik wil het wel op me nemen om zijn persoonlijke begeleider te zijn tijdens dit spannende uitje voor hem. Ik schijn daar goed in te zijn
Zou je het ook zien zitten nu je weet dat we 2 vrouwen zijn?
Maar met ons twee kunnen we best ons vrouwtje staan hoor
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
Elsje07
- El Capitan
Daar zijn wij ook benieuwd naar..BaSL schreef:'t Is inderdaad wel zoeken naar parkeerplekken. Ik zal eens vragen of er wat in de buurt is.Antoi schreef:kan je trouwens gratis parkeren bij gameforce?
~ Raldake & Elsje ~
E&E's Spellenmolen
E&E's Spellenmolen
-
aicirtap
- Critico
En anders even bij de topics van het spellenspektakel kijken
Of met de trein komen
Is maar 15 min. lopen van station 
Ik kom per OV. Hopelijk arriveer ik rond 12 uur als de NS meewerkt. En ga dan tussen 20 en 21 uur weer huiswaarts.
Of met de trein komen
Ik kom per OV. Hopelijk arriveer ik rond 12 uur als de NS meewerkt. En ga dan tussen 20 en 21 uur weer huiswaarts.
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
-
Distefano
- Team Bordspelmania
Op de woenselse markt kan je op dit moment gratis parkeren. Dat is op 5 minuten lopen van gameforce. Als je op tijd bent kan je daar dus prima parkeren.Elsje07 schreef:Daar zijn wij ook benieuwd naar..BaSL schreef:'t Is inderdaad wel zoeken naar parkeerplekken. Ik zal eens vragen of er wat in de buurt is.Antoi schreef:kan je trouwens gratis parkeren bij gameforce?
Groeten uit Eindhoven,
Stefan
-
terjul
- Burgemeester
Wat is woenselse markt? En waar ligt het precies?Distefano schreef:Op de woenselse markt kan je op dit moment gratis parkeren. Dat is op 5 minuten lopen van gameforce. Als je op tijd bent kan je daar dus prima parkeren.Elsje07 schreef:Daar zijn wij ook benieuwd naar..BaSL schreef:'t Is inderdaad wel zoeken naar parkeerplekken. Ik zal eens vragen of er wat in de buurt is.Antoi schreef:kan je trouwens gratis parkeren bij gameforce?
Groeten uit Eindhoven,
Stefan
-
rober
- Standaard moderator
Niks. Want het sloeg op 16 ft Pauly.Elsje07 schreef:Wat in "Elsje07" doet je denken dat het 'hem' is?rober schreef:Ik wil het wel op me nemen om zijn persoonlijke begeleider te zijn tijdens dit spannende uitje voor hem. Ik schijn daar goed in te zijn
Zou je het ook zien zitten nu je weet dat we 2 vrouwen zijn?![]()
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
terjul schreef:Wat is woenselse markt? En waar ligt het precies?Distefano schreef:Op de woenselse markt kan je op dit moment gratis parkeren. Dat is op 5 minuten lopen van gameforce. Als je op tijd bent kan je daar dus prima parkeren.
Groeten uit Eindhoven,
Stefan
Bekijk een grotere kaart
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Haha goeie morgen elsjerober schreef:Niks. Want het sloeg op 16 ft Pauly.Elsje07 schreef:Wat in "Elsje07" doet je denken dat het 'hem' is?rober schreef:Ik wil het wel op me nemen om zijn persoonlijke begeleider te zijn tijdens dit spannende uitje voor hem. Ik schijn daar goed in te zijn
Zou je het ook zien zitten nu je weet dat we 2 vrouwen zijn?![]()
-
Mistharfare
- Website beheerder
Ik wil die ook graag proberen!humske schreef:elbert schreef:ook mijn officiele aanmelding is op het laatste moment nog rond gekomen en dus zal ik een flink aantal uurtjes aanwezig zijn zaterdag. ik zal de nieuwe van queen games meenemen (Edo)
Edo speel ik graag met je mee!
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Normaal is daar op zaterdag markt, maar ik hoor ook net dat die voorlopig verplaatst is. Dus nu kun je daar gratis parkeren.Bart schreef:terjul schreef:Wat is woenselse markt? En waar ligt het precies?Distefano schreef:Op de woenselse markt kan je op dit moment gratis parkeren. Dat is op 5 minuten lopen van gameforce. Als je op tijd bent kan je daar dus prima parkeren.
Groeten uit Eindhoven,
Stefan
Bekijk een grotere kaart

-
johny_bordspelmania
- Veenboer
- Persoonlijke Ondertitel: johny
aicirtap schreef:En anders even bij de topics van het spellenspektakel kijken![]()
Of met de trein komenIs maar 15 min. lopen van station
ik het het gelopen en het was geen 15 minuten.
-
Hijacker
- Genius
-
Gebruiker 4724
Jawel, echt niet meer! Ik heb daar vroeger op de basisschool gezeten en daarna nog bij meerdere bedrijven in de omgeving gewerkt, nooit meer dan 15 minuten hoeven te lopen vanaf het busstationjohny_bordspelmania schreef:aicirtap schreef:En anders even bij de topics van het spellenspektakel kijken![]()
Of met de trein komenIs maar 15 min. lopen van station
ik het het gelopen en het was geen 15 minuten.
En anders kun je 11 verschillende bussen pakken naar halte Looierstraat