ik heb het vorige keer ook gelopen was er met 5 min. (denk dat Johnny een beetje langzaam loopt en/of een omweg heeft genomen...)RueSailmana schreef:Jawel, echt niet meer! Ik heb daar vroeger op de basisschool gezeten en daarna nog bij meerdere bedrijven in de omgeving gewerkt, nooit meer dan 15 minuten hoeven te lopen vanaf het busstationjohny_bordspelmania schreef:aicirtap schreef:En anders even bij de topics van het spellenspektakel kijken![]()
Of met de trein komenIs maar 15 min. lopen van station
Ik kom per OV. Hopelijk arriveer ik rond 12 uur als de NS meewerkt. En ga dan tussen 20 en 21 uur weer huiswaarts.
ik het het gelopen en het was geen 15 minuten.
En anders kun je 11 verschillende bussen pakken naar halte Looierstraat
BSM.CON III - 2 februari 2013
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: BSM.CON III - 2 februari 2013
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Of jij hebt vreselijk lange poten?16 Feet Pauly schreef:ik heb het vorige keer ook gelopen was er met 5 min. (denk dat Johnny een beetje langzaam loopt en/of een omweg heeft genomen...)hahaha.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Het beste kun je parkeren aan de parallelweg van de Veldmaarschalk Montgomerylaan. Je moet dan wel een paar straten lopen, maar je hoeft niet heel de wijk (is geen fijne wijk om door te rijden) in te rijden en aan die straat zijn genoeg parkeerplaatsen. Zie googlemaps satelliet.
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Zou de 16 Feet er iets mee te maken hebben in zijn naamErwin schreef:Of jij hebt vreselijk lange poten?16 Feet Pauly schreef:ik heb het vorige keer ook gelopen was er met 5 min. (denk dat Johnny een beetje langzaam loopt en/of een omweg heeft genomen...)hahaha.
-
rober
- Standaard moderator
ik het het gelopen en het was geen 15 minuten
Als het maar 5 min is, is dat geen 15 min, dus........
All is fair in love, war and Carcassonne

-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Ik was getuige van de 5 minuten gameforce --> station van Paul, we moesten dan ook wel met gevaar voor eigen leven een racebaan oversteken die in de stijl van Monaco gewoon door de stad loopt in Eindhoven.Erwin schreef:Of jij hebt vreselijk lange poten?16 Feet Pauly schreef:ik heb het vorige keer ook gelopen was er met 5 min. (denk dat Johnny een beetje langzaam loopt en/of een omweg heeft genomen...)hahaha.
Maar Google zegt 10 minuten dus de waarheid ligt in t midden
-
WTULTC
- Elfenkoning
Ik gok dat ik het meeste herrie ga maken deze editie, want ik ben stront verkouden. Hopelijk is het morgen voor een groot deel over.
-
16 Feet Pauly
- Critico
LoL ok note to self uit jouw buurt blijvenWTULTC schreef:Ik gok dat ik het meeste herrie ga maken deze editie, want ik ben stront verkouden. Hopelijk is het morgen voor een groot deel over.
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Graag je naamplaatje op doen. Dan kan ik je herkennen van een afstandje.16 Feet Pauly schreef:LoL ok note to self uit jouw buurt blijvenWTULTC schreef:Ik gok dat ik het meeste herrie ga maken deze editie, want ik ben stront verkouden. Hopelijk is het morgen voor een groot deel over.hehehe.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Ach ja, zolang strontverkouden geen Brabants dialect voor buikgiep is........WTULTC schreef:Ik gok dat ik het meeste herrie ga maken deze editie, want ik ben stront verkouden. Hopelijk is het morgen voor een groot deel over.
-
RebelMage
- Regenmaker
Gisteren Blood Bowl Team manager gespeeld en neem deze morgen mee voor de liefhebbers.
How much experience do i get for the bard?
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Ik word al jaren niet meer verkouden. Zelfs H1N1 werd bij mij niet veel meer dan een nachtje hoofdpijn. Dus dat gaat wel goedkomen.WTULTC schreef:Ik gok dat ik het meeste herrie ga maken deze editie, want ik ben stront verkouden. Hopelijk is het morgen voor een groot deel over.
-
16 Feet Pauly
- Critico
Dat komt vast door al die azijn in je lichaamcymric schreef:Ik word al jaren niet meer verkouden. Zelfs H1N1 werd bij mij niet veel meer dan een nachtje hoofdpijn. Dus dat gaat wel goedkomen.WTULTC schreef:Ik gok dat ik het meeste herrie ga maken deze editie, want ik ben stront verkouden. Hopelijk is het morgen voor een groot deel over.
-
WTULTC
- Elfenkoning
Badge en het spel voor Pedro liggen al klaar. Tot morgen. Verkoudheid is gelukkig al wat minder. Hopelijk straks na het sporten zelfs nog minder.
-
rober
- Standaard moderator
Ach. En je bent vast de enige niet die loopt te hoesten en te proesten.
:kuch:
:kuch:
All is fair in love, war and Carcassonne