Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Een geweldige eerste bsm.con ervaring! Leuke mensen ontmoet en interessante spellen gespeeld.
Zeker voor herhaling vatbaar. De compacte sfeer en de gedachte dat je contacten opbouwt voor lange tijd ( in tegenstelling van grote beurzen waar je mensen eens en nooit meer ziet) is het meer dan waard.
Bedankt organisatie, uitgevers en medespelers!
organisator van Memoir'44 speldagen bij M44Brigade
Ook van mij een welgemeend dankjewel aan demoërs, uitgevers, zaalverhuurder en natuurlijk de BSM'ers zelf voor een leuk dagje uit. Gruwelijk verloren, natuurlijk, maar dat hoort er bij .
@Julia: echt waar, in Koerier van de Tsaar doen Michael en Nadia in volgorde Nizhny Novgorod, Perm en 'Ekaterenburg' aan: zie hier, i.h.b. hoofdstuk 9.
Ik vond het ook een geslaagde dag. Leuke spellen gespeeld... Nieuwe mensen leren kennen of hun gezicht gezien achter de nickname. Xildur en Roberb speel ik o.a. veel disc driven, nightfall, ascension mee op de iOs... Nu wil ik alleen nog maar meer en vaker winnen
Gespeeld Het dorp, Escape, Snowdonia en Noblemen.
Wel een lange dag...
07:15 opgestaan, 08:00 op de fiets en 01:45 dacht ik weer thuis.
Maar het was de moeite waard
Oja en nog een spel gewonnen -> Skyline van de thegamemaster.
Bedankt voor het organiseren en gezellige dag allemaal!.
De volgende keer ben ik er ook bij! Dit voorjaar (en begin van de zomer) heb ik het superdruk met tentamens en theatershows, waardoor ik al dit soort dingen moet laten schieten, maar dat ga ik volgend jaar anders doen
Leuk om te lezen, al die reacties op deze mooie dag. Ik heb hier thuis ook alleen maar enthousiaste verhalen gehoord. Heb ik dat even verkeerd ingeschat... Volgende keer zal ik er ook bij zijn!
Pleunie schreef:Leuk om te lezen, al die reacties op deze mooie dag. Ik heb hier thuis ook alleen maar enthousiaste verhalen gehoord. Heb ik dat even verkeerd ingeschat... Volgende keer zal ik er ook bij zijn!
Pleunie schreef:Leuk om te lezen, al die reacties op deze mooie dag. Ik heb hier thuis ook alleen maar enthousiaste verhalen gehoord. Heb ik dat even verkeerd ingeschat... Volgende keer zal ik er ook bij zijn!
Idd jammer dat je er niet bij was!!
En misschien spelen we dit jaar toch nog eens samen met ons vieren!
Balen ik was er niet bij kiddo's waren beide ziek dus kon er helaas niet bij zijn. Maar gezien alle reacties wat het weer een groot succes. Goed gedaan BSM.con organisatie