BSM.CON III - reacties

Data en weetjes over beurzen, toernooien en demodagen

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

rober
Standaard moderator

Re: BSM.CON III

Bericht door rober »

Flash schreef:......................Vervolgens zijn Bart en Robèr bij ons aangeschoven voor twee spelletjes Coup. Een vrij snel bluf en deductie-spel. Dit spel werd beide keren gewonnen door Robèr. Hij deed dit overigens - volgens mij - zonder ook maar één keer te bluffen.
Dat klopt helemaal.
Denk daar maar eens over na heren. :twisted: :angel:
All is fair in love, war and Carcassonne
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Re: BSM.CON III - reacties

Bericht door WTULTC »

Na het scoren van Lowlandskaartjes (gelukkig door de loterij/wachtrij heen gekomen) ging ik op de fiets richting Gameforce om voor de 3e keer naar de BSM meeting te gaan. Bij editie II was ik er al om 12.00 u. Echter toen was er nog helemaal niemand, dus ik had mij voorgenomen om dit keer een half uurtje later te komen. Echter nu was juist iedereen er erg vroeg. Toen ik binnen kwam waren net alle plaatsen bezet, maar gelukkig kon ik samen met Piet even vlug Keltis das Würfelspiel spelen. Dit was een geinig kort spelletje.

Hierna kon ik gelijk aanschuiven bij Fortuna waar op Maarten na de tafel bestond uit de diverse Williams.. De overwinning ging hierbij naar William (the Kid) en ik werd 2e.

Daarna ben ik een grof Americanfootballspel (ik ben de naam even kwijt) wezen spelen met Sebastiaan en Rodger. Ik stond daarin na de eerste 4 rondes behoorlijk ver voor, maar ik had mijn deck niet al te sterk gemaakt waardoor ik in de laatste rond behoorlijk werd ingemaakt en afzakte naar de 3e plaats.

Na de verloting zag ik nog een plek vrij bij Der Untergang von Pompeij. Een spel dat ik altijd al een keertje gespeeld had willen spelen. Dit bleek een fijn luchtig spelletje te zijn.

Hierna heb ik nog Hanzensteden gespeeld waar ik behoorlijk bij ben ingemaakt en daarna ging ik met een voldaan gevoel huiswaarts.

Bedankt organisatie en iedereen voor het komen. Tot bij BSM.con IV of wellicht nog eerder...
Afbeelding
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

WTULTC schreef:Daarna ben ik een grof Americanfootballspel (ik ben de naam even kwijt) wezen spelen met Sebastiaan en Rodger. Ik stond daarin na de eerste 4 rondes behoorlijk ver voor, maar ik had mijn deck niet al te sterk gemaakt waardoor ik in de laatste rond behoorlijk werd ingemaakt en afzakte naar de 3e plaats.
Dat was Blood Bowl: Team Manager
WTULTC schreef:
Hierna heb ik nog Hanzensteden gespeeld waar ik behoorlijk bij ben ingemaakt.
Jij niet alleen, Anestasia veegde ons allemaal volledig van tafel.
How much experience do i get for the bard?
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

RebelMage schreef:
WTULTC schreef:Daarna ben ik een grof Americanfootballspel (ik ben de naam even kwijt) wezen spelen met Sebastiaan en Rodger. Ik stond daarin na de eerste 4 rondes behoorlijk ver voor, maar ik had mijn deck niet al te sterk gemaakt waardoor ik in de laatste rond behoorlijk werd ingemaakt en afzakte naar de 3e plaats.
Dat was Blood Bowl: Team Manager
WTULTC schreef:
Hierna heb ik nog Hanzensteden gespeeld waar ik behoorlijk bij ben ingemaakt.
Jij niet alleen, Anestasia veegde ons allemaal volledig van tafel.
Dat heeft zij ook bij Tzolk'in gedaan :sick:
Gelukkig niet bij Libertalia :think:
Afbeelding
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

cymric schreef:Ook van mij een welgemeend dankjewel aan demoërs, uitgevers, zaalverhuurder en natuurlijk de BSM'ers zelf voor een leuk dagje uit. Gruwelijk verloren, natuurlijk, maar dat hoort er bij 8).

@Julia: echt waar, in Koerier van de Tsaar doen Michael en Nadia in volgorde Nizhny Novgorod, Perm en 'Ekaterenburg' aan: zie hier, i.h.b. hoofdstuk 9.
Maarten, dank je wel voor de tip.
Tot mijn spijt heb ik nog nooit van dat boek gehoord, ondanks dat ik als kind een
hele grote fan van Jules Verne was en heel veel boeken van hem heb gelezen :oops:
Afbeelding
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door 16 Feet Pauly »

rober schreef:
Flash schreef:......................Vervolgens zijn Bart en Robèr bij ons aangeschoven voor twee spelletjes Coup. Een vrij snel bluf en deductie-spel. Dit spel werd beide keren gewonnen door Robèr. Hij deed dit overigens - volgens mij - zonder ook maar één keer te bluffen.
Dat klopt helemaal.
Denk daar maar eens over na heren. :twisted: :angel:
A.K.A. Valsspeler!? :D uhm ik vond het geslaagd!? bedankt iedereen!!? jammer dat Rebelmage de daad niet bij het woord voegt en die foto's waar ik niet op sta online zet ;0.

Ok dan, even denken, ja Seasons, mijn beste run tot nu toe en de eerste keer met alle kaarten, ik zie dat je dat gewoon moet doen bij ieders eerste spel aangezien (ligt aan het niveau van de speler uiteraard) deze wat meer interactie toevoegen en ik daar van hou. Was zeker een goeie sessie!?

Daarna 2 potjes Coup die hierboven beschreven staan. Verder nog een potje Noblemen (dat dus veel meer om het lijf heeft als Basl!!? :D ), dit was mijn ontdekking van de dag en vond ik erg leuk. ik ging er dan ook met de overwinning vandoor :D. Leuk als ik deze ergens voor el Cheapo op de kop kan tikken gaarne ;). En verder nog Vampire Empire gespeeld, beetje een los spel had ik het idee. Op een gegeven moment wat het eigenlijk al wel duidelijk wie er ging winnen :*(.

Tournay helaas niet kunnen doen, volgende keer beter, wel nog een potje afgeragd 7 wonders, met Willy, stefan, Basl (1e keer, LOL) en dierik. Laagste score ooit behaald ;). Vind het spel leuker met Leaders erbij.

Cheers en bedankt iedereen voor de gezwellige dag!?
Flash
Wu Feng

Bericht door Flash »

16 Feet Pauly schreef:A.K.A. Valsspeler!? :D uhm ik vond het geslaagd!? bedankt iedereen!!? jammer dat Rebelmage de daad niet bij het woord voegt en die foto's waar ik niet op sta online zet ;0.
Er staat anders ook een fraaie foto van jou op facebook :-)
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

16 Feet Pauly schreef:
jammer dat Rebelmage de daad niet bij het woord voegt en die foto's waar ik niet op sta online zet ;0.
Ik zou toch juist de foto online zetten waar je wel prominent op staat! :roll:
16 Feet Pauly
Critico
Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door 16 Feet Pauly »

Flash schreef:
16 Feet Pauly schreef:A.K.A. Valsspeler!? :D uhm ik vond het geslaagd!? bedankt iedereen!!? jammer dat Rebelmage de daad niet bij het woord voegt en die foto's waar ik niet op sta online zet ;0.
Hehe ja die had ik al geschoten!?
RebelMage schreef:
16 Feet Pauly schreef:
jammer dat Rebelmage de daad niet bij het woord voegt en die foto's waar ik niet op sta online zet ;0.
Waar staat die dan ? :o
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

16 Feet Pauly schreef:
Flash schreef:
RebelMage schreef:
16 Feet Pauly schreef:
Nu.nl ;)
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

RebelMage schreef:
16 Feet Pauly schreef:
Flash schreef:
RebelMage schreef:
16 Feet Pauly schreef:
Nu.nl ;)
Die van jouw is trouwens echt geweldig :clap:
Hou je daar een foto van je zelf in handen? :eh:
Afbeelding
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

Je bedoelt mijn facebookprofielfoto?
Nee, dat was een schilderij bij Bagels and beans om me te verbergen voor iemand met een camera.
Maar zonder dollen, hierbij de link naar een paar van mijn foto's:
https://picasaweb.google.com/1064830714 ... 8808221266
terjul
Burgemeester

Bericht door terjul »

RebelMage schreef:Je bedoelt mijn facebookprofielfoto?
Nee, dat was een schilderij bij Bagels and beans om me te verbergen voor iemand met een camera.
Maar zonder dollen, hierbij de link naar een paar van mijn foto's:
https://picasaweb.google.com/1064830714 ... 8808221266
Leuke foto's, dank je!
Afbeelding
RebelMage
Regenmaker

Bericht door RebelMage »

Graag gedaan!
Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

Mijn panorama foto :)
Afbeelding