Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het thema is syroit de spamkoning met zijn creme brulee brander . Vuur op hout? brand je naam? ik weet het niet... spellenverenigingen voor eindhoven? wacht....
dobbelstenen? alweer? lekker inspiratievol 2 jaar terug ook al!!? zeg het!!? we willen het weten!!?
16 Feet Pauly schreef:Het thema is syroit de spamkoning met zijn creme brulee brander . Vuur op hout? brand je naam? ik weet het niet... spellenverenigingen voor eindhoven? wacht....
dobbelstenen? alweer? lekker inspiratievol 2 jaar terug ook al!!? zeg het!!? we willen het weten!!?
Overigens zie ik ook dat ik nog 3 uit 3 heb wat betreft de paashaas. Al hebben ze op de site van Zuiderspel wel mijn naam verkeerd geschreven, maar goed dat maakt niet uit en ben ik wel gewend.
humske schreef:ben benieuwd wanneer er weer wat antwoorden van de paashaas komen...
Nou, we hebben er dit weekend weer hard aan gewerkt.
De uitslagen zijn natuurlijk op http://www.facebook.com/zuiderspel te vinden en in de nieuwsbrief die de deelnemers hebben ontvangen .
We gaan nog een apart hoofdstuk maken met alle filmpjes op een rijtje. Volgt snel!