Ik heb totnutoe steeds positieve ervaringen met 999Games gehad. Telkens er iets ontbrak of ik een fout ontdekte in de Nederlandstalige spelregels werd dit zonder morren opgelost en ontving ik enkele dagen later de ontbrekende stukken per post.
Het is misschien best je verzoek nog eens te herhalen met verwijzing naar je spellenclub, of de games in je bezit of positieve rvaringen in het verleden. Dit toont aan dat je niet zomaar een spel gekocht hebt, maar een ervaren speler bent. Meestal helpt dat wel.
999 Games- inhoud carcassonne graaf, koning en consorten
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Filip72
- Matroos
Re: 999 Games- inhoud carcassonne graaf, koning en consorten
Je komt meer van iemand te weten tijdens een uur spellen spelen dan in de loop van gesprekken gedurende een heel jaar !
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Onzin het moet niet uitmaken wie of wat je bent. Een klant heeft recht op hetgeen belooft wordt. En dat heeft niets met beleefdheid te maken maar is het recht van de consument.Filip72 schreef:Ik heb totnutoe steeds positieve ervaringen met 999Games gehad. Telkens er iets ontbrak of ik een fout ontdekte in de Nederlandstalige spelregels werd dit zonder morren opgelost en ontving ik enkele dagen later de ontbrekende stukken per post.
Het is misschien best je verzoek nog eens te herhalen met verwijzing naar je spellenclub, of de games in je bezit of positieve rvaringen in het verleden. Dit toont aan dat je niet zomaar een spel gekocht hebt, maar een ervaren speler bent. Meestal helpt dat wel.
-
Filip72
- Matroos
Je hebt gelijk, maar het kan ze wel over de streep trekken en dat is uiteindelijk hetgeen je wil. Het komt er niet op aan gelijk te hebben, het komt er op aan gelijk te krijgen.
Je komt meer van iemand te weten tijdens een uur spellen spelen dan in de loop van gesprekken gedurende een heel jaar !
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik zou proberen het ontbrekende stukken mailbox ding op de website te gebruiken, dan komt het bij een nieuw persoon terecht en moet het goed komen. Ik heb alleszins goede ervaringen met misprints en dergelijke bestellen via dat systeem bij 999games.
hier een linkje om het gemakkelijker te maken:
http://www.999games.nl/pages/spelonderdelen.php
succes!?
hier een linkje om het gemakkelijker te maken:
http://www.999games.nl/pages/spelonderdelen.php
succes!?
-
Yorick
- Jakkiebak!
Heb vandaag reactie gehad dat hij er toch in moest zitten en hij zou vandaag verstuurd zijn.
Beetje jammer maarja foutje kan gebeuren. Gelukkig wist ik dat hij erin hoorde te zitten anders had ik misschien wel helemaal nooit meer gereageerd.
Beetje jammer maarja foutje kan gebeuren. Gelukkig wist ik dat hij erin hoorde te zitten anders had ik misschien wel helemaal nooit meer gereageerd.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Goed dat jij vasthoudend was, mooi dat zij de fout hebben hersteld.Yorick schreef:Heb vandaag reactie gehad dat hij er toch in moest zitten en hij zou vandaag verstuurd zijn.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
de aanhouder wintErwin schreef:Goed dat jij vasthoudend was, mooi dat zij de fout hebben hersteld.Yorick schreef:Heb vandaag reactie gehad dat hij er toch in moest zitten en hij zou vandaag verstuurd zijn.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Mooie rechtzetting. Waarschijnlijk toch een foutje van een medewerker en geen bedrijfspolitiek.Erwin schreef:Goed dat jij vasthoudend was, mooi dat zij de fout hebben hersteld.Yorick schreef:Heb vandaag reactie gehad dat hij er toch in moest zitten en hij zou vandaag verstuurd zijn.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Het lijkt mij nagenoeg zeker dat dit geen bedrijfspolitiek was. 999 Games doet volgens mij niet aan beleidsmatig blunderen.Bart schreef:Mooie rechtzetting. Waarschijnlijk toch een foutje van een medewerker en geen bedrijfspolitiek.