Dat doet Rosmalen met iemand hemissiloon schreef:Wauw Tjoek... heb je een zonnesteek opgelopenTjoek schreef:Wat een onaangename verrassing!! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik me afvraag of het spel nog beter kan worden met een nieuwe uitbreiding. Het spel is erg goed zoals het is en met de eerste uitbreiding valt genoeg te varieren.
En dat van iemand die wel last heeft van completitis!Dit klopt echt niet voor jou doen
Nieuws van 999 Games: Pandemie
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Nieuws van 999 Games
Labels:
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Re: Nieuws van 999 Games: Pandemie
Ik ben één van de gelukkigen die al de originele versie van dit spel heeft, dus laat het mij eigenlijk koud welke versie 999 games op de markt zal brengen (ik ga die versie toch niet kopen) 
-
mazzelaar
- Joker
Ik ben wel benieuwd naar de stijl - ik vind het design van de Pandemie versie die ik nu heb prima. Maar toch, ik ben nieuwsgierig geworden wat ze er mee gaan doen. Het blijft gewoon een top spel, en als 999 het bij een groter publiek onder de aandacht weet te brengen is het prima.
-
Dierik
- Erelid
Ik was samen met henk.rolleman in Nürnberg eind januari. Daar was de nieuwe versie uitgebreid te bewonderen. Ik link hieronder een paar foto's van Henk.

-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Ik vind het een mooie versie.
-
vdbmalmsteen
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Hell Yeah !!!
Los van de discussie, vind ik dat dit er wel goed uitziet.
Een beetje "gelikter" qua uitstraling maar nu ook geen wereld van verschil.
Een beetje "gelikter" qua uitstraling maar nu ook geen wereld van verschil.
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
16 Feet Pauly schreef:Dat doet Rosmalen met iemand hemissiloon schreef:Wauw Tjoek... heb je een zonnesteek opgelopenTjoek schreef:Wat een onaangename verrassing!! Al moet ik eerlijk bekennen dat ik me afvraag of het spel nog beter kan worden met een nieuwe uitbreiding. Het spel is erg goed zoals het is en met de eerste uitbreiding valt genoeg te varieren.
En dat van iemand die wel last heeft van completitis!Dit klopt echt niet voor jou doen
In Rosmalen gebeuren wel meer rare dingen. Vraag maar aan Bartjes!

-
Pedro777
- Condottiërre
-
Bartjes!
- Uitgever
Tjoek schreef: In Rosmalen gebeuren wel meer rare dingen. Vraag maar aan Bartjes!
Nog aan de nieuwjaarsduik in Rosmalen deelgenomen, trouwens?
-
Tjoek
- Fabrieksmanager
Ik was onverwachts wel een paar dagen thuis, maar heb het alleen vanaf ons appartement even kort gade geslagen. Jij wel??Bartjes! schreef:Tjoek schreef: In Rosmalen gebeuren wel meer rare dingen. Vraag maar aan Bartjes!![]()
Nog aan de nieuwjaarsduik in Rosmalen deelgenomen, trouwens?

-
Elenitza
- Regenmaker
Ik vind die nieuwe versie er op zich wel mooi uitzien.
Vraag me alleen wel af of ik een uitbreiding zou kopen die niet past bij mijn qwg versie. Snap ook wel dat ze als ze het voor een breder publiek willen maken het net even iets gelikter mag. Hoewel ik de 'oude' versie er ook niet slecht uit vond zien.
Voorlopig amuseren wij ons nog prima met basis en virus alarm. En helaas nog weinig van virus alarm kunnen spelen (de mensen waar we mee spelen kennen vaak basis nog niet goed)
Vraag me alleen wel af of ik een uitbreiding zou kopen die niet past bij mijn qwg versie. Snap ook wel dat ze als ze het voor een breder publiek willen maken het net even iets gelikter mag. Hoewel ik de 'oude' versie er ook niet slecht uit vond zien.
Voorlopig amuseren wij ons nog prima met basis en virus alarm. En helaas nog weinig van virus alarm kunnen spelen (de mensen waar we mee spelen kennen vaak basis nog niet goed)
-
kluistertijd
- Matroos
Hhmm... net iemand bij 999 Games gesproken en zoals het er nu voor staat gaan ze Pandemie toch niet uitbrengen.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Oké, vreemd. Laten we hopen dat WhiteGoblinGames dan wel de nieuwe uitbreiding uitbrengt overeenkomstig met de huidige art, dan ben ik tevredenkluistertijd schreef:Hhmm... net iemand bij 999 Games gesproken en zoals het er nu voor staat gaan ze Pandemie toch niet uitbrengen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Van welke afdeling binnen dat bedrijf?kluistertijd schreef:Hhmm... net iemand bij 999 Games gesproken en zoals het er nu voor staat gaan ze Pandemie toch niet uitbrengen.
Verkopers van 999 Games waren in het verleden namelijk niet altijd even goed op de hoogte, waardoor via winkeliers soms grote onzin is verspreid. (Ik herinner me bijvoorbeeld een verkoper die de 999-uitgave van Cuba aankondigde...... in de week voor het persbericht van The Game Master).