Hallo allemaal,
Graag zou ik mijn collectie Kolonisten van Catan het kaartspel compleet maken.
Ik mis nog:
Wetenschap en Vooruitgang
Tovenaars en Draken
Barbaren en Handelsschepen
Kunstenaars en Weldoeners
Mocht iemand een of meerdere van deze sets dubbel hebben of graag kwijt willen dan hoor ik het heel graag.
Ik betaal er uiteraard voor, en ook de eventuele verzendkosten zijn voor mijn rekening.
Mocht iemand een tip hebben waar ik nog een uitbreidingsset kan kopen, hoor ik dat uiteraard ook graag!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Lientje90
Gezocht: Kolonisten van Catan Kaartspel uitbreidingssets
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Lientje90
- Joker
-
Guzzi
- Jakkiebak!
Re: Gezocht: Kolonisten van Catan Kaartspel uitbreidingssets
Hoi Lientje,
Welkom! Heb je hier wat aan? Dan heb je de basisset wel dubbel, maar ook de uitbreiding Kunstenaars & Weldoeners. http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/hobby ... ousPage=lr
Verder zag ik dat deze verkoper ook de Tovenaars had (inmiddels gereserveerd) en een andere verkoper biedt op MP ook de Barbaren & Handelsheren aan (ook gereserveerd). Omdat ze nu gereserveerd staan, heb je daar nu natuurlijk niets aan, maar het laat m.i. zien dat ze toch ook wel goed op MP voorbij komen
En ik zag prijzen van bijv. 15 euro voorbij komen en ook bieden. Succes in elk geval. Het heeft ons ook even gekost ze allemaal te krijgen en dan hebben we de Tovenaarsset in het Italiaans en de Kunstenaars in het Duits (waren toen gewoonweg niet te vinden in het NL, dus dan maar via Ebay internationaal
)
Verder zouden we het leuk vinden als je ook gebruikt maakt van ons voorsteltopic
Welkom! Heb je hier wat aan? Dan heb je de basisset wel dubbel, maar ook de uitbreiding Kunstenaars & Weldoeners. http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/hobby ... ousPage=lr
Verder zag ik dat deze verkoper ook de Tovenaars had (inmiddels gereserveerd) en een andere verkoper biedt op MP ook de Barbaren & Handelsheren aan (ook gereserveerd). Omdat ze nu gereserveerd staan, heb je daar nu natuurlijk niets aan, maar het laat m.i. zien dat ze toch ook wel goed op MP voorbij komen
Verder zouden we het leuk vinden als je ook gebruikt maakt van ons voorsteltopic
-
Elenitza
- Regenmaker
Hoi,
Ik hoorde iemand laatst zeggen dat ze bij de c1000 in Almere voor 2,50 per stuk liggen. Ik weet dus niet of dat voor andere winkels van c1000 ook zo is.
Ik hoorde iemand laatst zeggen dat ze bij de c1000 in Almere voor 2,50 per stuk liggen. Ik weet dus niet of dat voor andere winkels van c1000 ook zo is.
-
Lientje90
- Joker
Heel erg bedankt voor de tips.
Hier in de buurt had C1000 ze helaas niet, maar ze wisten ook niet wat er nog allemaal binnen zou komen, dus wie weet!
Mocht iemand nog sets hebben liggen die ze niet gebruiken, ik hou me aanbevolen!
Hier in de buurt had C1000 ze helaas niet, maar ze wisten ook niet wat er nog allemaal binnen zou komen, dus wie weet!
Mocht iemand nog sets hebben liggen die ze niet gebruiken, ik hou me aanbevolen!
-
Xildur
- Munchkin
Op http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vr ... ousPage=lr is nog een Tovenaars en draken voor een normale prijs zoals het nu lijkt...
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Helaas is deze verkoper een opkoper. Ik heb ook weleens interesse getoond in iets van Catan bij hem, maar zoals je bij zijn andere advertenties kan zien, handelt hij erin. Elke zoveel dagen worden de advertenties opnieuw geplaatst en niets gaat voor minder dan de hoofdprijs weg. Daarom verwacht ik helaas dat Tovenaars en Draken hier niet voor een normale prijs verkocht zal worden...
-
Xildur
- Munchkin
Damn dat is balen, want ik heb ook geboden op eentje van hem