Beta-testers gezocht
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bert B.
- Professor Pimpel
Re: Beta-testers gezocht
Hallo,
Mijn vrouw en ik zijn ook geïnteresseerd in het testen van het spel. Na de test krijg je het wat mij betreft retour om zo meer testers te kunnen bereiken zonder de kosten teveel op te laten lopen.
Afgelopen vrijdag waren bij in `t Amusement in Assenede (voor het eerst). Een club vlak bij is misschien praktisch voor meer feedback. Enige nadeel van de locatie daar is de muziek die wat luid stond.
Wij wonen overigens in Terneuzen.
Groeten,
Bert
Mijn vrouw en ik zijn ook geïnteresseerd in het testen van het spel. Na de test krijg je het wat mij betreft retour om zo meer testers te kunnen bereiken zonder de kosten teveel op te laten lopen.
Afgelopen vrijdag waren bij in `t Amusement in Assenede (voor het eerst). Een club vlak bij is misschien praktisch voor meer feedback. Enige nadeel van de locatie daar is de muziek die wat luid stond.
Wij wonen overigens in Terneuzen.
Groeten,
Bert
-
Wyckyd
- Generalist
hoi Leto,
ik test regelmatig eigen prototypes met een paar vrienden. zijn er maar 5 en geen 10, maar eerlijk en direct kritiek lukt zeker.
ander aanbod: ik wil ook je spelregels wel nalezen.
groeten wyckyd
ik test regelmatig eigen prototypes met een paar vrienden. zijn er maar 5 en geen 10, maar eerlijk en direct kritiek lukt zeker.
ander aanbod: ik wil ook je spelregels wel nalezen.
groeten wyckyd
-
thesid
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Koek en Spel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ha Leto,
Ik heb eerst even de interesse bij de bezoekers van de maandelijkse spellenavond in Zaandam gepeild alvorens te reageren en ik kan je zeggen dat er hier graag getest wordt! We hebben een nogal uiteenlopend gezelschap van ervaren spelers tot mensen die af en toe wel eens een spelletje doen, dus je kunt ongetwijfeld rekenen op diverse soorten feedback
Ik heb eerst even de interesse bij de bezoekers van de maandelijkse spellenavond in Zaandam gepeild alvorens te reageren en ik kan je zeggen dat er hier graag getest wordt! We hebben een nogal uiteenlopend gezelschap van ervaren spelers tot mensen die af en toe wel eens een spelletje doen, dus je kunt ongetwijfeld rekenen op diverse soorten feedback
-
Zzinderella
- Professor Pimpel
Ik gok dat bij ons op de Spellenclub Tyche in Amstelveen wel interesse zal zijn om te proberen. En een evaluatie is uiteraard geen probleem. Vind je het een probleem om naar Nederland te sturen?
Ik zie wel een Pb verschijnen als je meer wilt weten.
Ik zie wel een Pb verschijnen als je meer wilt weten.
-
dirk
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Wij willen het spel ook zeker wel eens testen en van de nodige feedback voorzien.
Dit kan zowel op spellenclub Bengereng Turnhout als op spellenclub De spelhamels Beerse.
Daar zijn zowel geroutineerde spelers als de meer occasionele spelers te vinden. Laat maar gerust iets weten
Groeten Dirk
Dit kan zowel op spellenclub Bengereng Turnhout als op spellenclub De spelhamels Beerse.
Daar zijn zowel geroutineerde spelers als de meer occasionele spelers te vinden. Laat maar gerust iets weten
Groeten Dirk
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
-
Leto
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Shai-Hulud
Nog eens bedankt voor alle reacties ! Deze week ga ik alles nog iets dieper bekijken en laat ik iets weten. Hopelijk zijn de prototypes eind deze week of begin volgende week allemaal klaar.
-
wallofshame
- Regenmaker
Hallo Leto,
Als lid van een spellenclub in Hemiksem, hebben we hier ook voldoende spelers om voor blind tests en feedback te zorgen. In navolging van International tabletopday organiseren wij op 30 maart een 'open house' in ons clublokaal. Als de prototypes op tijd klaar zijn, zou het misschien de uitgelezen kans zijn om je spel onder de loep te nemen.
Je bekijkt maar wat mogelijk en niet mogelijk is. Uiteraard willen we je creatie ook op andere tijdstippen uitproberen
Als lid van een spellenclub in Hemiksem, hebben we hier ook voldoende spelers om voor blind tests en feedback te zorgen. In navolging van International tabletopday organiseren wij op 30 maart een 'open house' in ons clublokaal. Als de prototypes op tijd klaar zijn, zou het misschien de uitgelezen kans zijn om je spel onder de loep te nemen.
Je bekijkt maar wat mogelijk en niet mogelijk is. Uiteraard willen we je creatie ook op andere tijdstippen uitproberen
-
Leto
- Stamhoofd
Er is allerhande vertraging opgelopen maar in april zou alles klaar moeten zijn voor verzending. Ik contacteer de personen in kwestie als het zover is 
-
schaapje82
- Jakkiebak!
Ik heb geen vaste/grote spellengroep, maar wil bij dezen mezelf ook wel aanbieden als spelregellezer. Ik heb in het verleden Nederlands gestudeerd, dus vooral op het gebied van spelling/zinsbouw kan ik een grondige controle uitvoeren, maar ik kan ook kijken of ik het spel begrijp na het lezen van de regels. Dit kan gewoon per mail, dus kost niets. 
Succes met je spel en ik hoor het wel als ik iets kan doen.
Succes met je spel en ik hoor het wel als ik iets kan doen.
-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
12-14 april is ons jaarlijkse weekend - als je het op tijd kan opsturen dan test ik het met 6 (2 groepen van 3 dan)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-
HuskyBoardGaming
- Rooster Booster
Ik maak deel uit van een spellengroep in Aalst en zouden graag je spel testen in ruil voor uitgebreide feedback. Afspreken kan eventueel in Gent als je verzendkosten wilt besparen.
-
Leto
- Stamhoofd
De laatste hand wordt gelegd aan de laatste versie van de handleiding, daarna volgt enkel nog het drukken van de handleiding + sticker voor op de doos (ik worstel nog altijd met de naam dus het is nog steeds een werktitel :p).
-
kwazimodo
- Jakkiebak!
- Persoonlijke Ondertitel: kwazimodo
hi leto
ik verwacht je met een test-spel in eeklo.
spring je eens binnen binnenkort tijdens de openingsuren ?
we zullen het met plezier testen , maar dat weet je wel he !
kwazimodo
kwazimodo
-
Leto
- Stamhoofd
Zal ik zeker doen !kwazimodo schreef:hi leto
kwazimodo
-
dawnmage
- Grote Dienaar
best cool dat je je eigen game heb gemaakt.
ik heb interesse (en dat terwijl ik niet eens weet waar de game over gaat)
ik heb een grote range van kaartspellen gespeeld. van magic tot flux tot skip-bo tot take 5 en ga zo maar even door.
er zijn diverse spellen verenigingen in enschede.
ook is er de dondersteen in hengelo (ov) die elke maand een spellen avond organiseert
dat zijn in twente je opties.
ik heb interesse (en dat terwijl ik niet eens weet waar de game over gaat)
ik heb een grote range van kaartspellen gespeeld. van magic tot flux tot skip-bo tot take 5 en ga zo maar even door.
er zijn diverse spellen verenigingen in enschede.
ook is er de dondersteen in hengelo (ov) die elke maand een spellen avond organiseert
dat zijn in twente je opties.
Laatst gewijzigd door dawnmage op ma 26 jan 2015, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Promotor speldag Enschede: Fanaat open
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/
meer info: http://www.fanaat.utwente.nl/fanaatopen/