Uitbreidingen houten Kolonisten van Catan.
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
alucardu
- Jakkiebak!
Uitbreidingen houten Kolonisten van Catan.
Goedendag allen,
sinds kort zijn we "verslaafd" aan het betere Kolonisten van Catan werk, maar na ~30 potjes met alleen het origineel zijn we toe aan een nieuwe uitdaging. Daarom zijn we op zoek naar de uitbreidingen. Op marktplaats zijn ze wel te koop maar daar is de prijs minimaal 50-60 euro wat ik toch wel wat veel vind.
Zijn er hier nog leden die oude uitbreidingen in de kast hebben liggen er niet meer zoveel mee doen? Je kan mij bereiken via peter@no-illusions.nl !
sinds kort zijn we "verslaafd" aan het betere Kolonisten van Catan werk, maar na ~30 potjes met alleen het origineel zijn we toe aan een nieuwe uitdaging. Daarom zijn we op zoek naar de uitbreidingen. Op marktplaats zijn ze wel te koop maar daar is de prijs minimaal 50-60 euro wat ik toch wel wat veel vind.
Zijn er hier nog leden die oude uitbreidingen in de kast hebben liggen er niet meer zoveel mee doen? Je kan mij bereiken via peter@no-illusions.nl !
-
plutornox
- Matroos
Re: Uitbreidingen houten Kolonisten van Catan.
check eens spelspul.nl
daar hebben ze al de houten onderdelen en bijhorende onderdelen apart te koop.
daar hebben ze al de houten onderdelen en bijhorende onderdelen apart te koop.
-
Johanna
- Caballero
Ik heb van de uitbreidingen alleen nog Kooplieden en Barbaren op voorraad en die mag weg tegen de normale winkelprijs.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Daar zitten alleen geen houten onderdelen bijJohanna schreef:Ik heb van de uitbreidingen alleen nog Kooplieden en Barbaren op voorraad en die mag weg tegen de normale winkelprijs.
-
alucardu
- Jakkiebak!
Ik heb al een aantal reacties gekregen, erg leuk dat jullie elkaar zo helpen. Over die uitbreiding Kooplieden en Barbaren, is die ook wat leuk?
-
WeckoJ
- Veenboer
Ik vind die uitbreiding persoonlijk zeker leuk. Veel verschillende manieren om het spel te spelen, ik geloof 6 scenarios. Daarnaast komt de havenmeester erbij en kan je ipv moet dobbelstenen met kaartjes spelen. Nogmaals ik vind het een leuke toevoeging en kan het je aanraden, maar ik denk dat je beter kunt beginnen met Zeevaarders.
-
Seabie
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: www.decktet.com
Ik ben zelf nog op zoek naar een houten versie van Steden en Ridders. Als iemand die nog heeft liggen hou ook ik me aanbevolen.
En max, welke versie van Kooplieden en Barbaren moet ik precies hebben voor die houten onderdelen?
En max, welke versie van Kooplieden en Barbaren moet ik precies hebben voor die houten onderdelen?

-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Het gaat om de Engelse Mayfair edition. Deze heeft kartonnen munten (in plaats van plastic) en houten figuren (in plaats van plastic). Nadeel is dan echter dat je wel weer tegels heb die niet congrueren met de tegels van de oorspronkelijke houten editie in Nederland. Je zal het goede pakket dus eigenlijk zelf moeten samenstellen uit tegels van de oude Nederlandse Kooplieden en Barbaren en houten figuren van de Engelse Kooplieden en Barbaren.
-
rober
- Standaard moderator
Op de duitse Catansite kon je altijd losse houten setjes kopen, ook voor barbaren en handelsheren. Wellicht dat dat nu nog zo is.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Laat ik die nu net vandaag verkocht hebben aan de starter van dit topic...Seabie schreef:Ik ben zelf nog op zoek naar een houten versie van Steden en Ridders. Als iemand die nog heeft liggen hou ook ik me aanbevolen.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
Seabie
- El Capitan
Hopelijk is er nog een BSM'er die zijn exemplaar te koop heeft staan.
Ik zal eens kijken op die Duitse Catan site.
Ik zal eens kijken op die Duitse Catan site.

-
mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
www.ebay.de - voor een prikkie (verzenden is vast kostbaarder dan de aankoop). Mocht je iemand in de grensstreek kennen dan is het helemaal cheap.
-
alucardu
- Jakkiebak!
Goed bezig, ik kreeg trouwens nog wel een reactie van iemand die er één had.Bored Gaymer schreef:Laat ik die nu net vandaag verkocht hebben aan de starter van dit topic...Seabie schreef:Ik ben zelf nog op zoek naar een houten versie van Steden en Ridders. Als iemand die nog heeft liggen hou ook ik me aanbevolen.
Trouwens, kan je verschillende uitbreidingen ook combineren?
-
Seabie
- El Capitan
Je mag me die naam best doorsturen, voor het geval die persoon niet meer mee leest.alucardu schreef:Goed bezig, ik kreeg trouwens nog wel een reactie van iemand die er één had.
Vrijwel alles kan met alles.alucardu schreef:Trouwens, kan je verschillende uitbreidingen ook combineren?

-
alucardu
- Jakkiebak!
Hm dit zou haar email adres moeten zijn x.x@telenet.be
Laatst gewijzigd door BaSL op zo 10 mar 2013, 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd.
Reden: Mailadres verwijderd.