Ja zeker! Mijn club staat nu bovenaanJorrit schreef:Dacht het wel!
En sinds afgelopen zondag is t een stuk leuker geworden!
Voetbal
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
terjul
- Burgemeester
Re: Voetbal
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Match Leusden-Rijen? Opvallend ook zijn het talrijke publiek en de excellente grasmat.Erwin schreef:BaSL schreef:Rijen 7 staat sinds zondag bovenaan!
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Ik heb niet echt een voorkeur - ik ben vooral tegen Ajax.
Heb een lichte voorkeur voor PSV, maar een echte fan ben ik nou ook weer niet. Vind het vooral leuk hoe spannend het nu is. En dat het niet alleen maar meer tussen PSV en Ajax gaat, ieder jaar.
Heb een lichte voorkeur voor PSV, maar een echte fan ben ik nou ook weer niet. Vind het vooral leuk hoe spannend het nu is. En dat het niet alleen maar meer tussen PSV en Ajax gaat, ieder jaar.

-
Flash
- Wu Feng
Da's nou spijtigBaSL schreef:Ik heb niet echt een voorkeur - ik ben vooral tegen Ajax.
Daar ben ik het (ook als Ajax supporter) zeker mee eens. Lekker spannend en dan Ajax als uiteindelijke kampioenBaSL schreef: Heb een lichte voorkeur voor PSV, maar een echte fan ben ik nou ook weer niet. Vind het vooral leuk hoe spannend het nu is. En dat het niet alleen maar meer tussen PSV en Ajax gaat, ieder jaar.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dat moet haast wel (optie 2: ik ben een vals loederBaSL schreef:...toch in de clubkleuren van vv Rijen, da's zeker toeval...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Dit blijft een sterke tekst!Jorrit schreef:En sinds afgelopen zondag is t een stuk leuker geworden!
-
terjul
- Burgemeester
Erwin schreef:Dit blijft een sterke tekst!Jorrit schreef:En sinds afgelopen zondag is t een stuk leuker geworden!![]()
![]()
![]()
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
-
Xildur
- Munchkin
Verrassend dat uit alle hoeken ineens weer de Ajacieden naar buiten komen met hun clubliefde. Wie hoorden hen voor de afgelopen drie jaar? Niemand, want toen waren ze allemaal ineens niet zo'n echte fan als dat ze zich nu wel voor voordoen.
-
terjul
- Burgemeester
-
Xildur
- Munchkin
Voel je je aangesproken dan ?terjul schreef:Wij doen het ook nooit goed, hé.... volgens de Feyenoord supporters![]()
Gisteren deden jullie het goed door Feyenoord nog kans op de 2de plek te gunnen.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Had jouw gekleurde bril niet de juiste sterkte? Werkten de oogkleppen te goed? Zaten de oordopjes te strak? Van welke planeet kom jij? Klendathu?Xildur schreef:Verrassend dat uit alle hoeken ineens weer de Ajacieden naar buiten komen met hun clubliefde. Wie hoorden hen voor de afgelopen drie jaar? Niemand, want toen waren ze allemaal ineens niet zo'n echte fan als dat ze zich nu wel voor voordoen.
Alle gekheid op een stokje. Een tweede plek voor Feyenoord zou een leuk extraatje zijn.
-
Flash
- Wu Feng
Ach ja, je hebt fans en je hebt fans. Ik kijk graag voetbal en ben al sinds ik kijk fan van Ajax. Jaren een seizoenskaart gehad in zowel de Meer als de Arena en veel goede en slechte seizoenen gezien.Xildur schreef:Verrassend dat uit alle hoeken ineens weer de Ajacieden naar buiten komen met hun clubliefde. Wie hoorden hen voor de afgelopen drie jaar? Niemand, want toen waren ze allemaal ineens niet zo'n echte fan als dat ze zich nu wel voor voordoen.
Maar zoals ik gisteren de PSV-supporters op de tribune zag huilen, daar kan ik met mijn pet niet bij (en dat heeft weinig met PSV te maken hoor, ook Feyenoord of Ajax supporters die op de tribune staan te huilen om een verloren wedstrijd/kampioenschap heb ik nooit begrepen).
-
Jorrit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: semiprof
Afgelopen 3 jaar? Volgens mij zijn we de vorige 2 jaar ook kampioen geworden hoorXildur schreef:Verrassend dat uit alle hoeken ineens weer de Ajacieden naar buiten komen met hun clubliefde. Wie hoorden hen voor de afgelopen drie jaar? Niemand, want toen waren ze allemaal ineens niet zo'n echte fan als dat ze zich nu wel voor voordoen.