Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onze spellencluboprichter heeft dit spel ook gekocht.
Nederlandse versie overigens en inderdaad zelfs op een vlakke tafel, ligt het bord er niet plat op.
Elke keer de tandwielen moesten gedraaid worden, moesten de randen van het bord worden vastgehouden en ingedrukt om geen haperingen te krijgen.
Is inderdaad een minpunt in de uitvoering.
Verder speltechnisch een meesterlijk spel.
Er is geen leukere en gezondere verslaving dan verslaafd zijn aan spelletjes spelen.
Kortom ik ben leuk en gezond. :-)
Hijacker schreef:Oh dit zou juist zijn opgelost met de NL versie.
Inderdaad. Ik begrijp dat bij deze tweede oplage het bord uit een deeltje meer bestaat, waardoor het wringen van de tandwielen verleden tijd moet zijn.
ik merk ook dat de NL versie niet helemaal strak op de tafel ligt. Even een beetje tegenbuigen voor het in elkaar zetten en dan gaat het prima, maar dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.
Hijacker schreef:Oh dit zou juist zijn opgelost met de NL versie.
Inderdaad. Ik begrijp dat bij deze tweede oplage het bord uit een deeltje meer bestaat, waardoor het wringen van de tandwielen verleden tijd moet zijn.
Heb het spel net voor de eerste keer op tafel gelegd en ik moet zeggen dat het voortreffelijk speelt, tandwielen wringen niet en stukken liggen mooi plat. Het speelbord bestaat bij mij uit zes stukken.
Wel een fantastisch goed spel !! Zit prachtig in elkaar, volgens mij vele manieren om je naar de overwinning te leiden. Wel eentje dat je een paar keer moet spelen om de mogelijkheden allemaal te zien.
Sowieso één van de betere spellen van het laatste jaar
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
repke schreef:Onze spellencluboprichter heeft dit spel ook gekocht.
Nederlandse versie overigens en inderdaad zelfs op een vlakke tafel, ligt het bord er niet plat op.
Elke keer de tandwielen moesten gedraaid worden, moesten de randen van het bord worden vastgehouden en ingedrukt om geen haperingen te krijgen.
Is inderdaad een minpunt in de uitvoering.
Verder speltechnisch een meesterlijk spel.
Beste spelliefhebbers,
Van een aantal mensen hebben wij vernomen dat er exemplaren van Tzolkin zijn waarbij de spelborden niet helemaal goed vlak liggen. Een beetje kromming is niet zo erg, maar het mag natuurlijk niet zorgen voor beschadigingen aan het bord doordat de tandwielen er tegen aan gaan. Wij bieden onze excuses aan de benadeelde spelers en nemen hier actie op. Wij hebben contact opgenomen met de producent van de spellen en proberen dit uiteraard op te lossen. Een verzoek aan jullie om ons een mail te sturen - naar info@thegamemaster.nl - als jij een exemplaar hebt waarbij het spelbord te veel buigt en hierdoor het spelen serieus bemoeilijkt. Voeg hier dan ook een foto van het spelbord aan toe. Hiermee kunnen wij de ernst van de situatie beoordelen en gerichte actie ondernemen. Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Overigens zijn wij juist heel blij met de positieve reacties op de spelwerking van Tzolkin. Daarom hebben wij dit spel natuurlijk naar Nederland gehaald en hopen we dat nog heel veel mensen met veel plezier van dit mooie spel kunnen genieten, ook in de verre toekomst.
Ik ben spijtig genoeg in het bezit van een zeer krom bord
Bij het spelen ergert iedereen zich doordat het bord steeds moet vastgehouden worden bij het draaien, het bord continu loskomt en het bord aan de bovenzijde al beschadigd is door het draaien en de kromming van het bord.
Het is zelfs zo erg dat daardoor het spel veel minder op tafel komt...
Maar er is hoop!
Ik ben zeer blij bij het lezen van de bovenstaande post van de uitgever!!!
Ik heb dan ook reeds een mail en bijgevoegde foto's doorgestuurd.
off all the things i've lost,
i miss my mind the most!
Joeri schreef:Ik ben spijtig genoeg in het bezit van een zeer krom bord
Bij het spelen ergert iedereen zich doordat het bord steeds moet vastgehouden worden bij het draaien, het bord continu loskomt en het bord aan de bovenzijde al beschadigd is door het draaien en de kromming van het bord.
Het is zelfs zo erg dat daardoor het spel veel minder op tafel komt...
Maar er is hoop!
Ik ben zeer blij bij het lezen van de bovenstaande post van de uitgever!!!
Ik heb dan ook reeds een mail en bijgevoegde foto's doorgestuurd.
Beste Joeri,
Jouw klacht is in goede orde ontvangen. Wij vinden het heel vervelend voor de gedupeerden. Op dit moment hebben we nog maar 2 klachten, maar ik sluit niet uit dat er nog wel meer klachten komen. Wij inventariseren eerst zo veel mogelijk, zeker nog 2-3 weken en geven daarna aan iedereen die een klacht heeft ingediend door hoe we het voor hen gaan oplossen. Uiteraard hopen we dat je spoedig weer met een recht bord jouw geliefde Tzolkin kunt spelen...
Ook ik ben vandaag mijn nieuw bord gaan ophalen bij de post. Het was een paar dagen geleden aangeboden door de postbode maar ik was niet thuis en kon het nu pas gaan halen.
Ik was zeer teleurgesteld in het kromme bord maar door de goede klantenservice bij The Game Master is dit zeer snel opgelost!
Ik heb dan ook niets dan lof voor hun klantenservice.
Alle contacten zijn vlot gemakkelijk verlopen!!!
Dank u Hans!
off all the things i've lost,
i miss my mind the most!