Brieven uit Whitechapel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
akmarten
- Rooster Booster
Re: Brieven uit White Chapel
Zo, staat gepreorderd!
Heel erg lang geleden dat ik zo'n type spel gespeeld heb. Mijn laatste potje scotland yard is ondertussen zo'n 10 jaar geleden...
Heel erg lang geleden dat ik zo'n type spel gespeeld heb. Mijn laatste potje scotland yard is ondertussen zo'n 10 jaar geleden...
Labels:
-
Gezelschapsspel.info
- Matroos
En ja hoor, ook gepreordered! Normaal verscheen het in maart, nu is t april of mei 
-
Tom
- Professor Pimpel
Bij 999 Games verwachten ze het spel begin mei in de winkels te hebben.Gezelschapsspel.info schreef:En ja hoor, ook gepreordered! Normaal verscheen het in maart, nu is t april of mei
-
akmarten
- Rooster Booster
Alsjeblief zeg, dit is echt niet meer normaal. Het was eerst voor oktober/november vorig jaar?
Ik heb speciaal daarvoor een 2ehandsexemplaar van iemand laten liggen, omdat ik er vanuit ging het spel toch binnen een week te bezitten, ik steun nu eenmaal graag mijn lokale spellenhandelaar.
Maar dit gaat er echt over.
Ik heb speciaal daarvoor een 2ehandsexemplaar van iemand laten liggen, omdat ik er vanuit ging het spel toch binnen een week te bezitten, ik steun nu eenmaal graag mijn lokale spellenhandelaar.
Maar dit gaat er echt over.
-
Gebruiker 4724
Ik heb zojuist de Engelse verse voor 35 euro gekocht in een winkel in Utrecht. Die gaat zaterdag meteen mee naar Eindhoven
-
Timonneke
- Grote Dienaar
Pfffff.....verwachting die wordt uitgesteld maakt het hart ziek.
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Tom schreef:Bij 999 Games verwachten ze het spel begin mei in de winkels te hebben.Gezelschapsspel.info schreef:En ja hoor, ook gepreordered! Normaal verscheen het in maart, nu is t april of mei
De lente komt eraan, mei is echt niet meer zo ver af...akmarten schreef:Alsjeblief zeg, dit is echt niet meer normaal. Het was eerst voor oktober/november vorig jaar?
-
Willy the Kid
- Burgemeester
Je zou het niet zeggen dat de lente er aan komt....Bart schreef:Tom schreef:Bij 999 Games verwachten ze het spel begin mei in de winkels te hebben.Gezelschapsspel.info schreef:En ja hoor, ook gepreordered! Normaal verscheen het in maart, nu is t april of meiDe lente komt eraan, mei is echt niet meer zo ver af...akmarten schreef:Alsjeblief zeg, dit is echt niet meer normaal. Het was eerst voor oktober/november vorig jaar?
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Bij internationale projecten komt dit met enige regelmaat voor. Dan zijn de Nederlandse uitgevers afhankelijk van de grillen van hun buitenlandse partners (die in sommige delen van Europa wat minder stipt zijn dan de vertrouwde Duitse uitgeversakmarten schreef:Alsjeblief zeg, dit is echt niet meer normaal. Het was eerst voor oktober/november vorig jaar?
-
Gezelschapsspel.info
- Matroos
Des te leuker zal het zijn wanneer je het spel ontvangt 
Ze noemen dat ook 'uitstel van genot'
Nog een maandje en dan kunnen we ermee aan de slag!
Ze noemen dat ook 'uitstel van genot'
Nog een maandje en dan kunnen we ermee aan de slag!
-
peterhelm
- Locomotief
Ja jammer dat het zolang op zich laat wachten. Ik had graag op Zuiderspel willen spelen om te kijken of het genoeg van Scotland Yard verschilt om een aanschaf te rechtvaardigen.
Ik zie het zo; Het thema (prostituees vermoorden) is niet echt wat je zoekt in een familiespel. Het lijkt mij dat eerder spelkenners dit zullen aanschaffen. En laat die nou net 5-6 maand de tijd gehad hebben om een duitse/engelse versie voor €20 euro aan te schaffen. Weg is een deel van de afzetmarkt..
Misschien heb ik het mis hoor en zitten veel mensen te wachten tot ze het een keer kunnen spelen voor dat ze overgaan tot aanschaf, net als ik...
Ik zie het zo; Het thema (prostituees vermoorden) is niet echt wat je zoekt in een familiespel. Het lijkt mij dat eerder spelkenners dit zullen aanschaffen. En laat die nou net 5-6 maand de tijd gehad hebben om een duitse/engelse versie voor €20 euro aan te schaffen. Weg is een deel van de afzetmarkt..
Misschien heb ik het mis hoor en zitten veel mensen te wachten tot ze het een keer kunnen spelen voor dat ze overgaan tot aanschaf, net als ik...
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Dit spel was inderdaad een tijdje geleden in Duitsland 20 euro, maar is nu al tijden uitverkocht. De Engelse versie ook. En 999 games brengt de 2e editie uit. Deze heeft een aantal aanpassingen en is wel degelijk de moeite waard om op te wachten.peterhelm schreef:Ja jammer dat het zolang op zich laat wachten. Ik had graag op Zuiderspel willen spelen om te kijken of het genoeg van Scotland Yard verschilt om een aanschaf te rechtvaardigen.
-
Sjtollie
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Gamer-geek
ik ben ook al een tijdje op zoek naar een engels exemplaar, helaas zonder succes.
Er zit niets anders op dan netjes afwachten.
-
Gezelschapsspel.info
- Matroos
Is versie 2 dan al uit in het Engels? Bij Fantasy Flight Games weten ze alvast nog van niets...Sjtollie schreef:ik ben ook al een tijdje op zoek naar een engels exemplaar, helaas zonder succes.
En sowieso, de 20€ zal niet van toepassing zijn op de Engelstalige versie 2 van het spel. Hij staat gepland op $59,95...
http://store.fantasyflightgames.com/pro ... m?SKU=VA88
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Nee die komt samen met de 999 games versie uit.Gezelschapsspel.info schreef:Is versie 2 dan al uit in het Engels? Bij Fantasy Flight Games weten ze alvast nog van niets...Sjtollie schreef:ik ben ook al een tijdje op zoek naar een engels exemplaar, helaas zonder succes.
En sowieso, de 20€ zal niet van toepassing zijn op de Engelstalige versie 2 van het spel. Hij staat gepland op $59,95...
http://store.fantasyflightgames.com/pro ... m?SKU=VA88