Ergens begin/half januari dit jaar heb ik bij forumlid 'kadus' (Ellen) de uitbreiding 'Tovenaars en Draken' gekocht. Na betaling heeft de enveloppe eerst 3 weken onvoldoende gefrankeerd rondgedwaald door België. Gelukkig was de uitbreiding na 3 weken toch terecht; deze zat terug in Ellens eigen brievenbus. Daarna ging er twee weken overheen omdat ze griep had en van werk veranderde. Uiteraard heb ik hier tot op zekere hoogte alle respect voor. Echter dateert mijn laatste bericht van haar van donderdag 7 maart, ze zei toen dat ze die avond het spel opnieuw op de post zou doen. Helaas is het nu alweer ruim 3 weken verder en er zit nog steeds niets in mijn brievenbus. Ik ben me ervan bewust dat verzending vanuit België iets langer kan duren (meestal een week of hooguit twee weken), maar bij ruim 3 weken begin ik te twijfelen. Helaas reageert Ellen niet meer vanaf 7 maart en is ze tot op heden ook niet meer online geweest op dit forum...
Hopelijk komt het allemaal nog want ik zou wel erg graag mijn Kaartspel van de Kolonisten eindelijk compleet maken. Nu vroeg ik me echter af of er meerdere mensen spellen hebben gekocht bij kadus en zo ja, of dat wel is aangekomen?
Verkoper kadus
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
Welkom op "de Markt" van Bordspelmania.
In deze rubriek kan u als particulier spellen te koop aanbieden.
Let op: handelen gebeurt steeds op eigen risico, Bordspelmania kan geenszins aansprakelijk gesteld worden als kopers/verkopers hun verplichtingen niet zouden nakomen.
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: Verkoper kadus
Ik wil Kadus niet beschuldigen, heb nooit iets bij haar gekocht. Maar 3 weken is erg lang. Vanuit Belgie is max een week bezorgtijd.maxitaxi777 schreef:Ergens begin/half januari dit jaar heb ik bij forumlid 'kadus' (Ellen) de uitbreiding 'Tovenaars en Draken' gekocht. Na betaling heeft de enveloppe eerst 3 weken onvoldoende gefrankeerd rondgedwaald door België. Gelukkig was de uitbreiding na 3 weken toch terecht; deze zat terug in Ellens eigen brievenbus. Daarna ging er twee weken overheen omdat ze griep had en van werk veranderde. Uiteraard heb ik hier tot op zekere hoogte alle respect voor. Echter dateert mijn laatste bericht van haar van donderdag 7 maart, ze zei toen dat ze die avond het spel opnieuw op de post zou doen. Helaas is het nu alweer ruim 3 weken verder en er zit nog steeds niets in mijn brievenbus. Ik ben me ervan bewust dat verzending vanuit België iets langer kan duren (meestal een week of hooguit twee weken), maar bij ruim 3 weken begin ik te twijfelen. Helaas reageert Ellen niet meer vanaf 7 maart en is ze tot op heden ook niet meer online geweest op dit forum...
Hopelijk komt het allemaal nog want ik zou wel erg graag mijn Kaartspel van de Kolonisten eindelijk compleet maken. Nu vroeg ik me echter af of er meerdere mensen spellen hebben gekocht bij kadus en zo ja, of dat wel is aangekomen?
-
elmaestro
- Party Animal
Kadus heeft bij mij een aankoop willen doen op Kerstmis 2012. Uit eerste conversaties dacht ik dat alles wel vlot zou verlopen, maar na 1 week had ik het geld nog niet ontvangen. Ik nam terug contact met haar op.maxitaxi777 schreef:Ergens begin/half januari dit jaar heb ik bij forumlid 'kadus' (Ellen) de uitbreiding 'Tovenaars en Draken' gekocht. Na betaling heeft de enveloppe eerst 3 weken onvoldoende gefrankeerd rondgedwaald door België. Gelukkig was de uitbreiding na 3 weken toch terecht; deze zat terug in Ellens eigen brievenbus. Daarna ging er twee weken overheen omdat ze griep had en van werk veranderde. Uiteraard heb ik hier tot op zekere hoogte alle respect voor. Echter dateert mijn laatste bericht van haar van donderdag 7 maart, ze zei toen dat ze die avond het spel opnieuw op de post zou doen. Helaas is het nu alweer ruim 3 weken verder en er zit nog steeds niets in mijn brievenbus. Ik ben me ervan bewust dat verzending vanuit België iets langer kan duren (meestal een week of hooguit twee weken), maar bij ruim 3 weken begin ik te twijfelen. Helaas reageert Ellen niet meer vanaf 7 maart en is ze tot op heden ook niet meer online geweest op dit forum...
Na nog 1 week wachten,kreeg ik een bericht waarin ze vertelde dat haar moeder in het ziekenhuis was opgenomen en dat de aankoop haar ontgaan was. Meteen voegde ze eraan toe even af te willen zien van de aankoop. Ik hoorde daarna niets meer van haar.
Ik heb daar toen vrede mee genomen en begrip getoond voor de situatie. Die dingen gebeuren en ik kon ook niet anders uiteraard.
Ik heb er, in tegenstelling tot jij, ook geen geld aan verloren...
Hopelijk komt dit nog goed voor jou...
-
Bored Gaymer
- Fabrieksmanager
Ik dacht altijd dat onvoldoende gefrankeerde brieven/post gewoon worden bezord, maar moet je het restant aan de deur bijbetalen.
Heb dat weleens meegemaakt namelijk.
"I am a tattooed sexy dancing monkey"
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Dat lijkt wel verdacht veel op de pb's die ze mij heeft gestuurd... Verkeerd gefrankeerd, veranderd van werk, gevat door de griep en totaal ontschoten daarna. Bij een verkoop is het inderdaad minder erg omdat je hier zelf niets aan verloren hebt. Het ging dan om € 20,- dus dat valt nog mee maar het zou toch zuur zijn. Hopelijk zit het volgende week plots in de bus, maar ik heb er een hard hoofd in inmiddels...elmaestro schreef:Kadus heeft bij mij een aankoop willen doen op Kerstmis 2012. Uit eerste conversaties dacht ik dat alles wel vlot zou verlopen, maar na 1 week had ik het geld nog niet ontvangen. Ik nam terug contact met haar op.maxitaxi777 schreef:Ergens begin/half januari dit jaar heb ik bij forumlid 'kadus' (Ellen) de uitbreiding 'Tovenaars en Draken' gekocht. Na betaling heeft de enveloppe eerst 3 weken onvoldoende gefrankeerd rondgedwaald door België. Gelukkig was de uitbreiding na 3 weken toch terecht; deze zat terug in Ellens eigen brievenbus. Daarna ging er twee weken overheen omdat ze griep had en van werk veranderde. Uiteraard heb ik hier tot op zekere hoogte alle respect voor. Echter dateert mijn laatste bericht van haar van donderdag 7 maart, ze zei toen dat ze die avond het spel opnieuw op de post zou doen. Helaas is het nu alweer ruim 3 weken verder en er zit nog steeds niets in mijn brievenbus. Ik ben me ervan bewust dat verzending vanuit België iets langer kan duren (meestal een week of hooguit twee weken), maar bij ruim 3 weken begin ik te twijfelen. Helaas reageert Ellen niet meer vanaf 7 maart en is ze tot op heden ook niet meer online geweest op dit forum...
Na nog 1 week wachten,kreeg ik een bericht waarin ze vertelde dat haar moeder in het ziekenhuis was opgenomen en dat de aankoop haar ontgaan was. Meteen voegde ze eraan toe even af te willen zien van de aankoop. Ik hoorde daarna niets meer van haar.
Ik heb daar toen vrede mee genomen en begrip getoond voor de situatie. Die dingen gebeuren en ik kon ook niet anders uiteraard.
Ik heb er, in tegenstelling tot jij, ook geen geld aan verloren...
Hopelijk komt dit nog goed voor jou...
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dat is in Nederland de gebruikelijke gang van zaken. Mogelijk doen ze het in België anders.Bored Gaymer schreef:Ik dacht altijd dat onvoldoende gefrankeerde brieven/post gewoon worden bezord, maar moet je het restant aan de deur bijbetalen.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Ik snap dat je ongerust bent voor een goede afhandeling, maar ik ga het onderwerp toch sluiten. Waarom? Het lijkt mij niet wenselijk om nu de mogelijkheid te hebben dat er beschuldigingen gaan komen.
Let wel: ik sluit uit voorzorg, niet omdat er iets mis is met het draadje. Het leek mij simpelweg netter om het even af te wachten - mocht het inderdaad misgaan, neem even contact op met een moderator om te kijken of wij iets kunnen doen.
Ik zal ook even overleggen met de andere moderatoren, want ik doe dit nu op eigen initiatief.
Nogmaals: er is niks 'mis' met dit draadje of de posts in dit draadje.
Let wel: ik sluit uit voorzorg, niet omdat er iets mis is met het draadje. Het leek mij simpelweg netter om het even af te wachten - mocht het inderdaad misgaan, neem even contact op met een moderator om te kijken of wij iets kunnen doen.
Ik zal ook even overleggen met de andere moderatoren, want ik doe dit nu op eigen initiatief.
Nogmaals: er is niks 'mis' met dit draadje of de posts in dit draadje.