Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik zag ze inderdaad staan! Twijfel nu of ik het zal backen. Ooit moet de eerste keer kickstarter worden . Voor omgerekend € 75,- backen heb je deze uitbreiding plus de twee die reeds bestaan inclusief verzendkosten naar NL. Voor Dangerous Waters moet er nog 20 dollar bij internationaal. Vraag me namelijk af of het ooit in het Nederlands nog wordt uitgebracht of dat het kickstarter exclusief blijft?
Je kunt ze ook gewoon afhalen In Essen. Kwestie van je hier http://www.indieboardsandcards.com/essen.php opgeven en je krijgt een mail wanneer je een pre-order kunt plaatsen voor een donderdag pick-up. Ze beloven dat de prijzen redelijk vergelijkbaar zijn en het scheelt heel veel in verzendkosten.
Dat is in ieder geval mijn plan .
Maar heb je dan ook de promo's en zijn ook Urban Structures en 2nd Story daar weer te koop? Essen staat overigens niet op mijn planning , maar wie weet kan ik een vriend zover krijgen om mee te gaan want wil het wel echt graag een keer meemaken!
Wat ik zo gelezen heb, zijn de promo's ook beschikbaar. 2nd story en urban structures zeker. Die heb ik vorig jaar beide in Essen zien liggen en de eerste ook kunnen bemachtigen (Urban structures was al uitverkocht toen ik tot aanschaf overging ).
Tegen die tijd kun jij mij ook wel benaderen om een setje voor je mee te nemen. Woerden en Rotterdam zijn niet zo ver van elkaar.
Legolias schreef:Wat ik zo gelezen heb, zijn de promo's ook beschikbaar. 2nd story en urban structures zeker. Die heb ik vorig jaar beide in Essen zien liggen en de eerste ook kunnen bemachtigen (Urban structures was al uitverkocht toen ik tot aanschaf overging ).
Tegen die tijd kun jij mij ook wel benaderen om een setje voor je mee te nemen. Woerden en Rotterdam zijn niet zo ver van elkaar.
Ben op dit moment druk bezig om te kijken of ik iemand mee kan krijgen om Essen toch nog op de agenda te zetten dit jaar . Mocht dat feest niet doorgaan, zal ik je tezijnertijd zeker contacten en aangezien ik in Rotterdam studeer, kan ik de spellen dan ook zo even afhalen !