Sinds vorige week hebben we de FAQ van Syroit opgenomen in de BSM-Spellendatabase.
Geef in het zoekvak rechtsboven [Spel/Auteur/Uitgever] 'Poorters van Nieuwstad' in. Als resultaat krijgt je dan het gezochte spel in de Spellendatabase. Klik daarop verder.
Onder de waardering vind je de link naar de FAQ in de BSM-kennisbank.
De Poorters van Nieuwstad
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Robertopellizini
- Genius
Re: De Poorters van Nieuwstad
Aangezien dit slechts een beginnetje is, wordt deze FAQ ook bijgehouden en geüpdatet?Bart schreef:Sinds vorige week hebben we de FAQ van Syroit opgenomen in de BSM-Spellendatabase.
Geef in het zoekvak rechtsboven [Spel/Auteur/Uitgever] 'Poorters van Nieuwstad' in. Als resultaat krijgt je dan het gezochte spel in de Spellendatabase. Klik daarop verder.
Onder de waardering vind je de link naar de FAQ in de BSM-kennisbank.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Is het bestand niet toegankelijk voor iedereen? Ik dacht dat iedereen het kon wijzigen, maar ik weet het even niet zeker.

-
Robertopellizini
- Genius
Ik zie niet hoe ik het kan aanpassen...
Ik weet ook niet of het slim is om iedereen te laten aanpassen.
Dan zou je een rommeltje kunnen krijgen. Bovendien is niet iedereen even goed in het duidelijk zijn of haar gedachtes opschrijven.
Misschien slimmer als je wijzigingen kunt indienen die iemand dan kan toevoegen?
Ik weet ook niet of het slim is om iedereen te laten aanpassen.
Dan zou je een rommeltje kunnen krijgen. Bovendien is niet iedereen even goed in het duidelijk zijn of haar gedachtes opschrijven.
Misschien slimmer als je wijzigingen kunt indienen die iemand dan kan toevoegen?
-
BaSL
- Team Bordspelmania
Ik heb het even nagekeken. Dat moet inderdaad door een mod worden aangepast. Dacht even dat het een wiki vorm zou zijn.

-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Je mag ons eraan herinneren.Robertopellizini schreef:Aangezien dit slechts een beginnetje is, wordt deze FAQ ook bijgehouden en geüpdatet?
-
Snowwhite
- PIONier
Weet iemand inmiddels wat de beker in het puntenfiche van een boot betekent?
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
Gisteren heeft mij iemand deze vraag ook gesteld tijdens Spel! 2013 in Broechem. Ik heb haar beloofd vandaag antwoord te geven, dus beantwoord ik ook maar gelijk de vraag in dit draadje.Snowwhite schreef:Weet iemand inmiddels wat de beker in het puntenfiche van een boot betekent?
De beker in het puntensymbool op de boot betreft een afbeelding die in eerdere (proef-)versies werd gebruikt. Deze afbeelding gold voor alle puntenfiches. Later is besloten de beker overal te verwijderen, alleen is dit bij de boot vergeten. Een misprint dus. Gewoon negeren en beschouwen als een puntenfiche.