Koninginnenacht/-dag
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Flash
- Wu Feng
Koninginnenacht/-dag
Hebben jullie nog plannen voor de (voorlopig) laatste koninginnenacht en/of -dag?
De markt afstruinen naar verborgen pareltjes of toch voor de televisie zitten om alle toestanden in Amsterdam te volgen?
De markt afstruinen naar verborgen pareltjes of toch voor de televisie zitten om alle toestanden in Amsterdam te volgen?
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Re: Koninginnenacht/-dag
Ik ga in Groningen naar 1 of 2 rommelmarkten. Vooral kinderspellen van Haba zijn vaak te vinden op rommelmarkten. Voor meestal 1 of 2 euro.Flash schreef:Hebben jullie nog plannen voor de (voorlopig) laatste koninginnenacht en/of -dag?
-
usurper
- Geheim Genootschap
Mijn vrouw en ikzelf gaan op tijd naar de vrijmarkt. Heerlijk alles afstruinen naar die ene parel.
We live to survive our paradoxes
-
Piet
- Beheerder
Dit jaar ben ik niet bij. Alvast veel plezier, morgen.
-
Flash
- Wu Feng
Vanavond wellicht even naar Alkmaar om over de vrijmarkt te struinen (daar begint de vrijmarkt vandaag al).
Morgen misschien nog even naar Hoorn om daar over de vrijmarkt te lopen. En 's avonds nog wat spellen op tafel brengen. Mijn echtgenote heeft nu een week vrij in verband met de mei-vakantie, dus er kan weer wat meer gespeeld worden.
Morgen misschien nog even naar Hoorn om daar over de vrijmarkt te lopen. En 's avonds nog wat spellen op tafel brengen. Mijn echtgenote heeft nu een week vrij in verband met de mei-vakantie, dus er kan weer wat meer gespeeld worden.
-
humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
morgenochend vroeg sta ik paraat om te kijken of er (spellen)pareltjes zijn te vinden op de vrijmarkt in het goffertpark!
~ Always look on the bright side of life ~

-
Legolias
- Professor Pimpel
Wij gaan morgen weer spullen proberen te verkopen met de kinderen. Tussendoor ga ik nog wel op zoek naar een spel voor mezelf
.
-
Flash
- Wu Feng
Voor de liefhebbers van Anubis: het bordspel, er liggen er ongeveer 25 in Alkmaar te koop 
-
Piet
- Beheerder
Dan koop je alles op om schaarste te creëren. Eens het spel niet meer te vinden is, verkoop je die dan met woekerwinsten.Flash schreef:Voor de liefhebbers van Anubis: het bordspel, er liggen er ongeveer 25 in Alkmaar te koop
-
Flash
- Wu Feng
Hmmm, denk dat ik dan ruzie heb als ik daarmee thuis komPiet schreef:Dan koop je alles op om schaarste te creëren. Eens het spel niet meer te vinden is, verkoop je die dan met woekerwinsten.
Heb het gehouden bij Dierentuin Dobbelspel. Die kon ik niet laten liggen voor 5,- (nieuw in folie).
-
syroit
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Ik ben braaf aan het werk en vanavond traditiegetrouw een etentje bij de Griek met het bestuur van Roll The Dice.
Roll The Dice heeft een infostand op de koninginnemarkt in Veldhoven.
Roll The Dice heeft een infostand op de koninginnemarkt in Veldhoven.
-
BaSL
- Team Bordspelmania
TV staat aan. Straks nog even naar de vrijmarkt met mijn nichtjes - verwacht er niet veel van, maar gezellig is het altijd. En later vandaag nog even kijken naar een optreden van een vriend.

-
rober
- Standaard moderator
Hier zitten we ook voor de buis. Tussen de bedrijven door met de honden naar het bos. Na de inhuldiging nog de verjaardag van ons achterneefje en 's avonds uitbuiken op de bank.
All is fair in love, war and Carcassonne

-
Xildur
- Munchkin
Even een discussiepuntje: Over wie zegt het nou meer dat mannen niet koning worden als ze getrouwd zijn met de koningin en vrouwen wel koningin worden als ze getrouwd zijn met de koning?
-
Knipoog
- Garnaal
Even een wandelingetje gemaakt en bij puur toeval RA voor 3 euro gescoord!

Een 7 is een GOED cijfer voor een spel.