Ik zal je nog wat mooiers vertellen. Beiden hebben adhd.16 Feet Pauly schreef:wiehuw ben ik even blij dat ik geen kinderen hebusurper schreef:Met een tweeling is er vaker wat kans op strijd. En in het algemeen valt het gelukkig mee. (behalve om de computer of xboxMac-S schreef:Vechten en monsters gaat er bij mijn kids ook wel in als koek, ja. Maar cooperatief spelen om ruzie te voorkomen is gelukkig niet nodig (ruzie maken kunnen ze wel hoor, maar niet om spelletjes gelukkig).usurper schreef:Goede recensies gelezen en mijn kinderen zijn vooral geinteresseerd in vechten, monsters en om ruzie te voorkomen kunnen we beter cooperatief spelen.Mac-S schreef:Ben ik dan de enige die hier niet warm of koud van wordt?
Cooperatief, nietszeggend fantasy-thema, oorspronkelijk van Kosmos... drie redenen voor mij om te denken "laat maar".)
LoL een kleine ADHD versie van mezelf die in het huis rondspringt!
999 Games: De Legenden Van Andor
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
usurper
- Geheim Genootschap
Re: 999 Games: De Legenden Van Andor
We live to survive our paradoxes
Labels:
-
Pedro777
- Condottiërre
-
sprangers_stefan
- Grote Dienaar
Heb het een bekeken op BGG en ben zeker gefasineerd door dit spel, het enige wat ik me afvraag is: als je alle legenden gespeeld hebt, en je kent het een beetje... hoe groot is de herspeelbaarheid? heeft daar iemand ervaring mee?
-
patrick de mul
- Sojaboon
legenden van andor
Is de max van een co spel,maar ik denk een nadeel,je zal het niet kunnen blijven herspelen,de monsters moeten steeds volgens de kaarten op dezelfde nummers op het bord gezet worden,en dit zal met de tijd volledig achterhaald worden.
-
Richard van Vugt
- Garnaal
Ik ben ook niet zo van de co-op spellen. Toch ben ik voor 'Andor' gevallen. Het leuke is, dat je gaandeweg het spel met situaties wordt geconfronteerd; je hebt vaak in eerste instantie slechts summiere informatie, en het doel wordt soms pas gedurende het spel kenbaar gemaakt.
Er zijn al twee bonusscenario's:
http://legenden-von-andor.de/
en met een Duitse spellenprijs in de wacht zal er vast nog wel meer moois volgen.
O ja: herspeelbaarheid. Deze vraag zou ook kunnen gelden voor computerspellen, en deze vraag zou je dan jezelf moeten stellen: heb je de puzzel uit, het doolhof doorlopen, het hoogste niveau bereikt, de maximum score gehaald, speel je het dan nog een keer?
Er zijn al twee bonusscenario's:
http://legenden-von-andor.de/
en met een Duitse spellenprijs in de wacht zal er vast nog wel meer moois volgen.
O ja: herspeelbaarheid. Deze vraag zou ook kunnen gelden voor computerspellen, en deze vraag zou je dan jezelf moeten stellen: heb je de puzzel uit, het doolhof doorlopen, het hoogste niveau bereikt, de maximum score gehaald, speel je het dan nog een keer?
GAMEPACK.eu
'semper ridere'
'semper ridere'
-
BaSL
- Team Bordspelmania
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
In het NL toch zekerpleunie.william schreef:Hij stond al op m'n wishlist [must have].BaSL schreef:
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
999 Games heeft tot nu toe alle officiele uitbreidingen van De Legenden van Andor uitgebracht, dus ik heb erg goede hoop dat deze uiteindelijk ook wel in het Nederlands zal verschijnen. Het zal waarschijnlijk op z'n vroegst over een jaar zijn vrees ik....maxitaxi777 schreef:In het NL toch zekerpleunie.william schreef:Hij stond al op m'n wishlist [must have].BaSL schreef:!? Zo ja, dan ook op mijne! Of niet William
?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Np, nog genoeg tijd om legende 4 en verder te spelen dus! Komt Chada en Thorn, die al lang aangekondigd is, nog uit binnen de cashback actieperiode? Mijn FLGS kan het niet beloven, weet jij wat er hier aan de hand is?pleunie.william schreef:999 Games heeft tot nu toe alle officiele uitbreidingen van De Legenden van Andor uitgebracht, dus ik heb erg goede hoop dat deze uiteindelijk ook wel in het Nederlands zal verschijnen. Het zal waarschijnlijk op z'n vroegst over een jaar zijn vrees ik....maxitaxi777 schreef:In het NL toch zekerpleunie.william schreef:Hij stond al op m'n wishlist [must have].BaSL schreef:!? Zo ja, dan ook op mijne! Of niet William
?
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
Vertraging buiten de schuld van 999 Games om. Ik verwacht Chada & Thorn deze maand nog.maxitaxi777 schreef:Np, nog genoeg tijd om legende 4 en verder te spelen dus! Komt Chada en Thorn, die al lang aangekondigd is, nog uit binnen de cashback actieperiode? Mijn FLGS kan het niet beloven, weet jij wat er hier aan de hand is?pleunie.william schreef:999 Games heeft tot nu toe alle officiele uitbreidingen van De Legenden van Andor uitgebracht, dus ik heb erg goede hoop dat deze uiteindelijk ook wel in het Nederlands zal verschijnen. Het zal waarschijnlijk op z'n vroegst over een jaar zijn vrees ik....maxitaxi777 schreef:In het NL toch zekerpleunie.william schreef:Hij stond al op m'n wishlist [must have].BaSL schreef:!? Zo ja, dan ook op mijne! Of niet William
?
-
finalstruggle
- Geheim Genootschap
Kan niet wachten op dit spel!
Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone 5S
met behulp van Tapatalk
-
voske4000
- Sojaboon
al helemaal hyped, ook al moet ik deel 2 nog kopen en spelen 
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
Schiet eens op dan!voske4000 schreef:al helemaal hyped, ook al moet ik deel 2 nog kopen en spelen
-
pleunie.william
- Grote Dalmuti
Chada & Thorn is beschikbaar! Rennen naar de [digitale] spellenwinkel allemaal!