Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op Kickstarter is een nieuw project gestart voor het bordspel Euphoria: Build a Better Dystopia.
Ik denk er over na te pledgen. De spelregels staan al online en er is ook al een review. Binnen een paar dagen is al 65000 dollar opgehaald en zijn al een groot aantal stretch goals gehaald.
Pluspunt is dat verzenden naar NL gratis is. 38 euro totaal voor het spel.
Ik denk er sterk over om dit spel mijn eerste pledge te laten zijn . Echter bij doorklikken kan ik enkel betalen via Amazon en is een creditcard nodig? Weet iemand of er een andere manier is zodat ik gewoon simpelweg een bankoverschrijving doen kan?
(Wat hebben die Amerikanen toch met hun creditcards )
Bored Gaymer schreef:Veilig(er), snel en makkelijk?
En duur(der) volgensmij . Althans, ben even bezig geweest om te kijken waar je zo´n creditcard kan aanvragen en dat kan wel bij veel banken, maar dan betaal je toch al gauw € 15,- tot € 20,- op jaarbasis en dat vind ik een beetje zonde voor een enkel Kickstarterproject en soms een BGG-store bestelling. Of heeft iemand een goede tip waar je goedkoop aan een creditcard kan komen zonder verdere verplichtingen?