Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik ben nieuw! Zowel op dit forum als in de Roleplaying wereld. Doch ben ik zeer curieus hoe het er in een echte live-sessie aan toe gaat.
Ik heb de 4th boeken gelezen en al eens een avondje gespeeld in familiaal verband.
Ik zoek dus spelers van mijn streek die samen een groepje willen vormen.
Ik wil me gerust verplaatsen binnen een straal van +-30min rijden. Ook wil ik best wel gastheer spelen en dus mijn living als gaming-room gebruiken voor 1 keer per week / 2 keer per maand.
Geïnteresseerden mogen zich altijd aanmelden. Hopelijk maken we er iets tofs van.
Yep dat is idd altijd moeilijk, maar kom eens langs op RPG Geek, de zustersite van Boardgamegeek, er zijn wel een aantal belgen actief. Niet echt direct midden limburg dat ik weet maar misschien kunnen ze je verder op weg helpen. Plus een tweetal maal per jaar komen we samen in antwerpen om te roleplayen.
Kan je zeker ook bij ons terecht, maar wel via Google Hangouts.
Op RPG Geek is er een 'Play by Voip' forum waar er regelmatig (bijna wekelijks) rpg sessies worden georganiseerd via skype achtige toestanden. Redelijk wat zijn zelfs door europeanen georganiseerd waardoor de uren goed uitkomen voor ons. Op 09 juni organiseer ikzelf ook een sessie van Marvel Heroic RPG. Moest je interesse hebben, sign up, er is nog plaats.
Daarnaast organiseert RPG Geek in November (dacht ik) Virtuacon. Een virtuele conventie waarbij we rpg's spelen over een gans weekend. Er zijn het ganse weekend rpg's te spelen en events te volgen allemaal via google hangouts.
Marvel Heroic Role Playing Game staat voor volgende zondag gepland. Een spel waarbij je een superheld uit het Marvel universe kan spelen (Iron man, X men, Spiderman, ...) http://rpggeek.com/rpg/16869/marvel-heroic-roleplaying
Maar er zijn diverse spelen. Fiasco en Pathfinder zijn ook altijd zeer populair op de site.