Ducosim 17 mei
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Dierik
- Erelid
Ducosim 17 mei
Het is al weer half april, hoog tijd om uit te gaan kijken naar de Ducosimconventie van 17 mei aanstaande. Tijdens deze conventie wordt traditiegetrouw ook het Nederlands Kampioenschap Bordspellen gespeeld.
Op de site van Ducosim is voorlopig dit berichtterug te vinden.
Namens QWG kan ik melden dat Caylus Magna Carte gedemoot gaat worden. Er zijn deze keer door QWG vier tafels gereserveerd dus er is voldoende gelegenheid kennis te maken met dit "kleine broertje" van het spel van het jaar 2006.
Namens QWG kan ik melden dat Caylus Magna Carte gedemoot gaat worden. Er zijn deze keer door QWG vier tafels gereserveerd dus er is voldoende gelegenheid kennis te maken met dit "kleine broertje" van het spel van het jaar 2006.
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Ducosim 17 mei
Nou Dierik dan ben je de eerste die je me het mag uitleggenDierik schreef:Het is al weer half april, hoog tijd om uit te gaan kijken naar de Ducosimconventie van 17 mei aanstaande. Tijdens deze conventie wordt traditiegetrouw ook het Nederlands Kampioenschap Bordspellen gespeeld.
-
Dierik
- Erelid
Tijdens mijn bezoek vandaag aan Libema werd mij vertelt dat ook Ducosim in gesprek is met Libema om de beurs te verplaatsen van de Jaarbeurs naar n van de Libemahallen. Dit omdat de kosten in de Jaarbeurs steeds hoger worden en daardoor onbetaalbaar aan het worden zijn voor Ducosim.
Dus wie weet volgend jaar naar Zwolle, Leiden of Den Bosch
-
Johanna
- Caballero
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Die lui van Libema zijn lekker discreet over hun besprekingen met mogelijke huurders (zie tevens het draadje over DOTD).... ahum!Dierik schreef:Tijdens mijn bezoek vandaag aan Libema werd mij vertelt dat ook Ducosim in gesprek is met Libema om de beurs te verplaatsen van de Jaarbeurs naar n van de Libemahallen. Dit omdat de kosten in de Jaarbeurs steeds hoger worden en daardoor onbetaalbaar aan het worden zijn voor Ducosim.
-
Dierik
- Erelid
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Als Ducosim met Libema praat, is het ronduit ongepast dat Libema een derde daarover informeert. Daar heeft een derde namelijk helemaal niets mee te maken (dit is iets tussen het Ducosimbestuur en Libema). Dit wekt bij mij de indruk dat er bij Libema kletskousen werken, die te gemakkelijk over zakelijke besprekingen babbelen.Dierik schreef:Waarom zou je daar geheimzinnig over doen dan?Erwin schreef:Die lui van Libema zijn lekker discreet over hun besprekingen met mogelijke huurders (zie tevens het draadje over DOTD).... ahum!
-
Dierik
- Erelid
Persoonlijk zie ik dat niet zo zwaar, volgens mij heeft Ducosim hier toch geen nadeel van? Het was al langer bekend dat Ducosim op zoek is naar een andere locatie. Dan ligt het al voor de hand dat ook met Libema wordt overlegd.Erwin schreef:Als Ducosim met Libema praat, is het ronduit ongepast dat Libema een derde daarover informeert. Daar heeft een derde namelijk helemaal niets mee te maken (dit is iets tussen het Ducosimbestuur en Libema). Dit wekt bij mij de indruk dat er bij Libema kletskousen werken, die te gemakkelijk over zakelijke besprekingen babbelen.
Maar misschien dat iemand van Ducosim zelf kan aangeven of zij dit inderdaad vervelend vinden. Ik kan het uiteraard ook verkeerd hebben
-
Knipoog
- Garnaal
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Volgens mij is het helemaal niet relevant of iemand dit vervelend vindt. Ik stel vast dat Libema details over zakelijke besprekingen lekt naar een buitenstaander, die niets met deze zakelijke besprekingen te maken heeft. Dat vind ik niet zo integer.Dierik schreef: Persoonlijk zie ik dat niet zo zwaar, volgens mij heeft Ducosim hier toch geen nadeel van? Het was al langer bekend dat Ducosim op zoek is naar een andere locatie. Dan ligt het al voor de hand dat ook met Libema wordt overlegd.
Maar misschien dat iemand van Ducosim zelf kan aangeven of zij dit inderdaad vervelend vinden. Ik kan het uiteraard ook verkeerd hebben
Voor alle duidelijkheid: ik verwijt jou niets. Jij zit gewoon goed in jouw rol van razende reporter.
Laatst gewijzigd door Erwin op do 17 apr 2008, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Boes
- Garnaal
Dat Ducosim moeite heeft met de torenhoge huurprijs van de Jaarbeurs is geen nieuws. Uiteraard kijken we om ons heen. De relatie met Libema is dan één van: 'Kom ook eens met ons praten'. Nu, dat doen we dan ook. Verder is er helemaal nog geen vervolgafspraak of een andere invulling. Maar een goede en goedkope invulling geldt voor iedereen die daar mee komt. Er moet in ieder geval rekening gehouden worden met de grootte van de zaal, de prijs, de ligging en de bereikbaarheid.
En sorry Johanna dan valt Goes een beetje weg...
En sorry Johanna dan valt Goes een beetje weg...
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Is het dan niet een idee om van Ducosim een reizende beurs te maken? Of, minder extreem, de ene keer in het noorden des lands en de andere in het zuiden? Het is een beetje lullig om onder het om van 'om je heen kijken' niet te realiseren dat je een aantal spellenliefhebbers pertinent in de kou zet omdat de afstand gewoon een beletsel is. En dan is Nederland nog steeds een erg klein landje waar je in een paar uur met de auto doorheen crosst...
-
cab
- Burgemeester
Inderdaad wat lullig van Libema om naar buiten te brengen. Als er andere zalen uit besprekingen dit lezen zouden ze Libema kunnen bellen voor prijsafspraken
Zn vaart zal het niet lopen maar op lopende zaken nu gelijk aan de grote klok te hangen is weer het andere uiterste.
Wat mij betreft wordt het dan Leiden want ik woon tussen Utrecht en Leiden in en dat zou mij dan het beste uitkomen
Zn vaart zal het niet lopen maar op lopende zaken nu gelijk aan de grote klok te hangen is weer het andere uiterste.
Wat mij betreft wordt het dan Leiden want ik woon tussen Utrecht en Leiden in en dat zou mij dan het beste uitkomen
-
Tamara_Bakker
- Standaard moderator
-
cab
- Burgemeester