Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
cymric schreef:Ik kan niet zomaar doorlinken naar BGG; BGG vereist dat je lid bent van de site om de files te mogen downloaden. En voor velen is dat nét een stapje te ver. Klinkt idioot, maar 't is wel zo. Overigens stáán vrijwel alle bestanden daar ook; ik zou de ontbrekende daar nog naartoe kunnen sturen.
Ach so...
Daar had ik even geen rekening mee gehouden.
Er komen nog wel meer 'maandjes rust' aan, helaas---ik ben aan het verhuizen naar een tamelijk klushuis, en dat vreet tijd. Maar ik hoop dat het het allemaal waard zal zijn: eindelijk een plekje voor mijn spellen, beetje grote tafel waar makkelijk kan worden gespeeld, enzovoort .
cymric schreef:Er komen nog wel meer 'maandjes rust' aan, helaas---ik ben aan het verhuizen naar een tamelijk klushuis, en dat vreet tijd. Maar ik hoop dat het het allemaal waard zal zijn: eindelijk een plekje voor mijn spellen, beetje grote tafel waar makkelijk kan worden gespeeld, enzovoort .
Succes met deze ongetwijfeld pittige klus (jouw fijne teksten zullen t.z.t. wel weer opduiken).
Had iedereen gezien dat er al een nieuw verhaaltje op het blog stond? Je weet maar nooit met mij... Dan een hele tijd niets, dan ineens een aantal pal achter elkaar...
cymric schreef:Had iedereen gezien dat er al een nieuw verhaaltje op het blog stond?
Nog niet, maar bij deze... Leuk onderwerp van je blog; ik denk dat ik binnenkort Hanze maar weer eens uit de kast ga trekken
Overigens is het niet (enkel) het Bohemian Rhapsody-effect, maar moet de lezer zich bij het lezen van een top 10 ook realiseren dat de samensteller van de top 10 enkel spellen kan noemen die zich binnen het referentiekader bevinden. Daarmee is het ook wel verklaarbaar waarom sommige spellen vaak genoemd worden.
cymric schreef:Had iedereen gezien dat er al een nieuw verhaaltje op het blog stond? Je weet maar nooit met mij... Dan een hele tijd niets, dan ineens een aantal pal achter elkaar...
Tja dit tempo is inderdaad niet bij te houden, dan nu weer twee maanden rust zeker .
[Dierik-mode ] Dat Cymric de rol van de in PR & Reclame steeds belangrijker wordende 'burgerjournalistiek' danig onderschat, blijkt wel uit zijn nieuwe bijdrage aan zijn blog [/Dierik-mode]
Het heeft even geduurd, maar Maarten heeft naast zijn verhuisperikelen toch de tijd gevonden om ons een preview te geven op zijn tips voor SPIEL 2008. Dit wordt langzamerhand alweer een traditie en bevat zoals altijd een aantal onverwachte tips