Brieven uit Whitechapel
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Joeri
- Grote Dienaar
Re: Brieven uit White Chapel
Nog steeds niet?
off all the things i've lost,
i miss my mind the most!
i miss my mind the most!
Labels:
-
Gezelschapsspel.info
- Matroos
Nope, t is 999 games en die kunnen zich echt nooit aan vooropgestelde data houden. T zal nu juni of juli worden. Neem dus maar aan 'dit najaar'Joeri schreef:Nog steeds niet?
-
Sjtollie
- Party Animal
- Persoonlijke Ondertitel: Gamer-geek
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
Dit heeft niks met het 'kunnen' van 999 Games te maken. De buitenlandse uitgever is in the lead. De Nederlandse licentienemer is afhankelijk van zijn voortgang. Dit leidt helaas met enige regelmaat tot vertragingen van Nederlandse uitgaven (Whitechapel, Star Wars enzovoort).Gezelschapsspel.info schreef:Nope, t is 999 games en die kunnen zich echt nooit aan vooropgestelde data houden. T zal nu juni of juli worden. Neem dus maar aan 'dit najaar'
Ik had van de beheerder van een spelletjessite verwacht dat hij iets beter op de hoogte zou zijn van de gang van zaken in de branche.
-
woozle
- Stamhoofd
Net gezien dat mijn naam vermeld wordt bij de playtesting in de handleiding van Fantasy Flight Games. Kan iemand die de versie van 999 Games heeft eens checken of dat daar ook het geval is? (Gewoon uit nieuwsgierigheid
)
Bij het begin van de reprint hadden ze ook laten vallen dat er een upgrade-kit zou komen voor de mensen die de originele uitgave hadden gekocht. Maar daar vind ik niets meer van terug.
Bij het begin van de reprint hadden ze ook laten vallen dat er een upgrade-kit zou komen voor de mensen die de originele uitgave hadden gekocht. Maar daar vind ik niets meer van terug.

-
derrudi
- PIONier
Check, de credits zijn hetzelfde in de 999-handleiding als in de FFG-handleiding die online staat.woozle schreef:Net gezien dat mijn naam vermeld wordt bij de playtesting in de handleiding van Fantasy Flight Games. Kan iemand die de versie van 999 Games heeft eens checken of dat daar ook het geval is? (Gewoon uit nieuwsgierigheid).
-
michielt
- Grote Dienaar
toch maar wachten met aankopen tot ik het een paar keer gespeeld heb. Het mechanisme trekt blijkbaar sterk op dat van Scotland Yard?
-
woozle
- Stamhoofd
Yup, lijkt er heel sterk op. Iets meer mogelijkheden voor Jack en hij komt tijdens zijn vlucht nergens boven water.

-
melontotal
- Uno
Ondertussen is het al beschikbaar 
-
ditterio
- Grote Dalmuti
- Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Spelbespreking en tips voor het spel Brieven uit Whitechapel: http://ditteriosracedoorspellenland.sky ... 98058.html
-
missiloon
- Munchkin
Dit blijft zo'n leuk spel! Al duurt het wel een beetje lang, maar gister sinds lange tijd weer eens een potje gedaan waarbij ik Jack was en wat had de andere speler die de agenten speelt last van tunnelvisie, zo grappig als je zelf jack bent. Maar een jaar geleden speelde we het waarbij ik en Christiaan de agenten waren en hij jack en toen hadden Christiaan en ik last van tunnelvisie hehe.
-
maartend
- Critico
Is er verschil tussen de nederlandse en de engelse versie? Zo ja, wat dan?
En dan vooral in spelconcept/uitwerking.
En dan vooral in spelconcept/uitwerking.
-
chubaba
- Joker
Re: Brieven uit Whitechapel
Voor de liefhebbers, er komt een uitbreiding aan! Namelijk Dear Boss. Ik ben benieuwd...
http://www.thegamefreak.nl/brieven-uit- ... -boss.html
http://www.thegamefreak.nl/brieven-uit- ... -boss.html
-
roubosga
- El Capitan
Dat is geweldig nieuws
https://www.boardgamegeek.com/boardgame ... espansione
Hier staat bij Publisher onder andere 999. Betekent dit dat 999 deze ook daadwerkelijk gaat uitgeven, of staat deze erbij vanwege het basisspel?
Hier staat bij Publisher onder andere 999. Betekent dit dat 999 deze ook daadwerkelijk gaat uitgeven, of staat deze erbij vanwege het basisspel?
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Gezien het feit dat dit spel bij TGF met als titel 'Brieven uit Whitechapel' staat, doet vermoeden dat 999 Games het ook uit gaat geven. Daarbij kwam er onlangs bij mij ook een tweet van 'Bordspeler' Erwin voorbij: '999 Games is nog niet klaar met Jack'.roubosga schreef:Dat is geweldig nieuws![]()