Verder nog een mini uitbreiding voor Völuspá, en verwacht dat het dobbelspel Pasha van Stefan Dorra ook nog wel bij zal komen. Verder misschien nog Rattus gerelateerde artikelen.
Webshop
Moderators: Ereleden, Website beheerders

Ik heb deze in de ontwikkelingsfase een keer kunnen spelen en wij vonden hem erg leuk.Dierik schreef:Plaatje van Pascha, daar ben ik dan weer heel benieuwd naar.![]()
Flash schreef:Ik heb deze in de ontwikkelingsfase een keer kunnen spelen en wij vonden hem erg leuk.Dierik schreef:Plaatje van Pascha, daar ben ik dan weer heel benieuwd naar.![]()
Het basisprincipe is eigenlijk relatief simpel. Elke beurt mag je driemaal dobbelen om een zo'n hoog mogelijk combinatie te gooien (twee dezelfde, drie dezelfde, full house etc.).Jorrit schreef: Kleine speluitleg?

Lijkt me niet. De Glasstraat is een licentietitel dat White Goblin voor de Nederlandstalige markt zal uitgeven.arne schreef:Voorlopig nog geen pakketprijs met Glass road? Of mogen we dat niet verwachten?

De bibliotheek in dit voorbeeld kost toch maar $8.Voorbeeld van een ronde:
In een spel met 4 spelers is Anna de havenmeester. Ze kiest ervoor om naar de markt te gaan en vraagt aan Ben of hij een kaart van deze locatie wil pakken. Hij kiest voor de bibliotheek en betaalt $15 aan de voorraad. Hij plaatst zijn speelstuk op het veld waarvan hij de kaart pakte en neemt deze op hand.
De kaart met 1 tabak kost toch $3!Dan wordt aan David gevraagd of hij een kaart van de markt wil pakken. Hij wil graag tabak, maar aangezien de kaart met drie tabak in de toekomstige markt ligt, besluit hij om de kaart met één tabak te pakken en betaalt $2.